Tror en hjemmeside er bedre end en fysisk bog i hvert fald angående de forskellige coo stempler. Men en bog om Poch / PBP og en om Lili-Ledy ville jeg gerne se udgivet. Jeg er også en af dem, som skal assistere Javier, som skriver den spanske bog. Derimod vil der ikke være meget materiale til bøger om Takara, TopToys, Glasslite og Toltoys, da der kun er få (henholdsvis 3, 7, 8 og 1) løse variationer af disse, som dog også er markant anderledes end Kenner figurerne (regner ed at skrive tråde her på forummet om hver af disse, nu bogen ikke bliver til noget). Vil dog ikke udelukke, at bogen aldrig bliver skrevet, men vil nok alliere mig med den anden danske samler, jeg nævnte i forrige indlæg.
Mit andet projekt? Tja som jeg skriver i tråden om kontorartikler, har jeg opsporet og talt med ejeren af the Marketing Group A/S, søger pt oplysninger om Iversen og Larsen I/S, som udsendte Yoda teen. Kunne en bog om dansk merchandise være på vej? Håber lidt på det, men vil tale med den svenske samler Mattias Rendahl om at skrive en bog om nordisk (dansk, svensk, norsk, finsk og islandsk) Star Wars samlerobjekter, som så vil blive skrvet på engelsk.