Så fik jeg stillet alle vintage figurerne op, ikke i den rigtige rækkefølge, men de er kommet op, skulle se om der var plads og det kniber en smule, men det skal såmen nok blive klaret

Her et panorama billede af alle figurerne, lad jeg ikke snyde, Amanaman figuren (den store gule grimme alien) er et billede, jeg mangler kun den figur, men den er ret dyr at anskaffe, så indtil jeg får fingrene i den må et billede stå hvor den skal.
Som nørderne vil opdage når de kigger grundigt efter, så mangler der en R2-D2 og en C-3PO figur, jeg mangler nemlig også de helt gamle af dem, hvor R2 ikke har periskop eller lyssværds tingene, og hvor 3PO ikke kan skilles ad, men har ikke fundet dem til en pris og i en stand jeg syntes var det værd. Jeg har sat dem hvor de står fordi det ville se fjollet ud af mangle den første og den 8 figur.
Underlaget de står på er lavet af flamingo, dette vil senere blive malet så det ligner klippe eller sandsten, der vil ligeledes blive bygget en baggrund, malet i samme farver som underlaget.
Her er så endelig efter lange forklaringer billedet :

Kommentarer, kritik og råd er altid velkomne.
Skulle i ligge inde med gammelt legetøj, såsom lastbils containere i plast, kasse agtige, tønde agtige ting, figurer i samme størrelse som Star Wars figurerne, så giv en lyd hvis det er noget i vil af med.
Hygsomst
Per