Hej Carsten
Jeg var medlem af DSF i sin tid og modtog alle medlemsbladene på nær det første Yoda, og nu hvor du har lagt alle bladene ud som pdf er det virkelig noget der bringer minder frem. Jeg har gemt alle medlemsbladene men har ikke læst i dem siden dengang, indtil du lagde dem på nettet og jeg husker det som en ren fornøjelse hver gang der dumpede et ind af brevsprækken, så det du skriver med at nogle "ikke syntes indholdet var godt" er noget sludder efter min mening. Jeg syntes det var meget velskrevet med et bredt spektrum af emner; forord, nyheder, anmeldelser, baggrundsviden, brevkasse, køb/salg, samt karakter beskrivelser m.m. altsammen hvad et rigtig medlemsblad burde indholde og når midlerne til at producerer bladet ikke var større var det alligevel meget proffesionelt lavet og velskrevet, man følte når man læste det at de folk der stod bag artiklerne virkelig brændte for det her projekt.
Ja jeg kan snart ikke rose det nok. Det blev mere kedeligt at være Star Wars fan, den dag man ikke modtog bladet længere!