Kære medlemmer af Skywalker.dk
I uge 49 udkommer et Star Wars-brætspil, jeg har lavet i samarbejde med Tactic.
Star Wars: Kampen om galaksen er et eventyrspil, hvor spillerne er med i Oprørsalliancen. R2-D2 har tegningerne til Dødsstjernen, men har brug for hjælp til at få dem til Oprørsalliancens base på Yavin 4. Din mission er at forhindre Darth Vader og Imperiet i at få fat på R2-D2, så det bliver muligt at ødelægge Dødsstjernen. Brug Kraften, følg din egen galaktiske rute til Oprørsalliancens base og forbered dig på mødet med Dødsstjernen. Er Kraften stærk i dig – eller i dine modspillere?
Spillet indeholder 250 billedkort og 1000 spørgsmål, der passer til spillere i alle aldre (og viden om Star Wars). – lige fra børn ned til 7 års alderen og op til Star Wars-eksperten (det vil sige jer), der har set, læst, samlet og spillet alt med Star Wars. ALLE kan være med! Der er spørgsmål om filmene, figurerne, tv-serierne, bøgerne, tegneserierne, spillene, LEGO-tingene og alle andre områder indenfor Star Wars-universet. Deltag i kampen om galaksen og ødelæg det onde Imperie – for altid!
George Lucas har selv været med inde over spillet.
Spillet ser sådan her ud:
http://www.tactic.net/product.php?lang=DK&Product_number=40201&category=&k1=&k2=&k3=Vejledende udsalgspris er 299,-
MEN det kan jeg jo ikke tillade mig overfor Skywalker.dk

Derfor, hvis I køber det direkte gennem mig, kan I få det for 200,- kr. + forsendelse. I skal bare I jeres bestilling skrive “Skywalker.dk”
Det kan bestilles gennem mig på thomas@forlaget-afart.dk
Mvh.
Thomas Schrøder
www.forlaget-afart.dk