skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk fylder 20 År

Kan alle bruge lyssværd?

(Læst 8820 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

CC Skywalker

• Gæst
De to billeder som StarWarsDKYT viste kan jo godt passe. Det kan jo godt være at Boba faktisk føler kraften  uden at man finder ud af det i filmene, men jeg forstår bare ikke det med Grivious. Han er jo droide!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Faktisk er han ikke helt en droide. Han er mest maskine, men han har hjerte, hjerne og lunger, organisk og ikke mekanisk. Han var engang, et levende væsen, men der er ikke meget tilbage af ham.

Og Boba er ikke Force Sensitive, men han har, som taleboblen siger, dræbt Jedis og sikkert snuppet sværdet fra en af dem.
Senest Redigeret: 31-10-2009, 15:45:36 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

CC Skywalker

• Gæst
Jeg har læst i en bog at Grivious er halvt droide og halvt krybdyr. Det finder man jo også ud af i episode III da Grivious stirrer Obi-Wan dybt i øjnene på Utapau :-)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • There is another Skywalker!
ja han var hvis sådan en fætter: http://starwars.wikia.com/wiki/Kaleesh

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Boba´s lys sværd er jagt trofæer, ligesom en jæger der tager til Afrika of jager tager dyrets kranie og hænger det op på en væk.

men bare det Boba HAR lys sværd forteller lidt om hor badass han er, det er meget svært og dræbe en Jedi, men Boba har flere beviser på han har gjort det flere gange, og sikkert også der af han er Galaxens mest frygtet Bounty Hunter.

Når Boba er efter en slipper man ikke væk....Han Solo er vidst den eneste jeg kender til som faktisk overlevede Boba.
Darth Pingu Awakens