skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Edad's banner

(Læst 9471 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Fedt, men vi plejer nu at lade hver bruger ha' deres egen tråd, for det ikke skal blive uoverskueligt, hvem der laver hvad. :wink: (Ved godt overskriften er 'første banner', men alligevel...)

Og til EdadTaces bannere, så kan jeg bedst lide den første med klonerne. Mace banneret er ikke helt så godt sat sammen klip mæssigt, og skriften står oveni dele af hans ansigt. :-P Ellers er det godt.(Paint er noget rod til billeder). :roll:

EDIT: jeg har flyttet beskeden første del af mit indlæg referer til til Banner bølge. :-)
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:32:07 af Leia Skywalker
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Darth Guldan

• Gæst
whoops sorry... så langt havde jeg ikke lige tænkt... Du må da meget gerne lige frytte posten så mit oplæg ikke fjerner fokus alt for meget :)

Guldan

EdadTace

• Gæst
jeg kan godt lide det banner d har lavet guldan - jeg fik selv lidt af den samme ide da jeg var på vej i seng:

men leia har ret i at hvis alle bare udstiller deres bannere herinde bliver det nok uoverskueligt  :|
Senest Redigeret: 13-02-2008, 13:28:57 af EdadTace

Leia Skywalker

• Global Moderator
Det er et rigtigt smukt banner; kan godt lide farvesammensætningen. 8-) De orange-røde farver giver et flot skær og liv til banneret. Og så blender det godt, da alle billederne brugt har baggrundsfarver, der glider over i hinanden naturligt.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

EdadTace

• Gæst
jeg synes også selv at det er et godt banner. jeg havde lidt problemer med at få obi-wan til at dægge det han han skulle ordentligt men det blev godt alligevel

her er lige et banner mere... det blev ikk godt efter min mening

lyssværdet der ligger i bunden af billedet er af mit eget design - også lavet inde i paint :P
Senest Redigeret: 13-02-2008, 17:33:42 af EdadTace

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Enig med Jaina.

Det er flot efter at det er paint som du har brugt.

Fotoshop er også rigtig godt men koster også bare en arm eller spidsen af en jetjager :S totalt latterligt det skal være så dyrt, men jeg synes det er fedt du gir dig i kast med sådan projekter med paint :)
Darth Pingu Awakens

EdadTace

• Gæst
så er der et nyt banner klar

denne gang med delta 28 fra republic commando

jeg brugte lidt mere tid end jeg plejer (men ikk meget - højst et par minuter  :-P) på at skære de 2 billeder ude i siden ud - jeg synes selv billedet i højre er klippet godt ind - synes næsten det ser ud som om det bare hører til der

men hvad synes i?
Senest Redigeret: 21-02-2008, 16:49:16 af EdadTace

Leia Skywalker

• Global Moderator
bestemt. Det er blevet klippet ret godt, som du siger især i højre side. 8-)
Der er en lille kantstreg i venstre side langs handsken/armen, men det er jo paint...  :roll: Ved ikke om du kan gøre noget ved de pixels, men det vil nk kræve en del tid, hvis det skulle være.
Godt arbejde.

EdadTace

• Gæst
lagde ikk selv mærke til de prikker før det var uloadet og så gad jeg ikk til at ændre det

edit:
kunne ikk lave være med at rette det:

men det eneste jeg gjorde ved det var at gå ind i paint og sætte nogle sorte prikke hvor det var værst - kan vist også ses lidt :)

lol er der ingen der har lægt mærke til det??

denne gang med delta 28 fra republic commando

har kaldt ham delta 28 - 28 - i stedet for 38 - eller hedder han 36? ej nu blive jeg squ forvirret... mener det er 38 kan det ikk passe?
Senest Redigeret: 21-02-2008, 16:52:24 af EdadTace

Leia Skywalker

• Global Moderator
Fisk, men sort er også bedre end hvid, især på den baggrund. :-) Hjalp på det.

Nieal

• Medlem af Jedi Rådet
  • [*ord cencureret*] this shit, I'm getting the bazooka.
Rigtig fede bannere Edad! Kan specielt godt lide dit Ep2 klon banner, Anakin & Obi og SPECIELT dit Republic Commando banner. Det er virkelig nice. :)

Bliver lige nød til at spørge om hvilket billede klonen til højre, i din post nummer 8, er fra originalt? Det billede ser ret fedt ud. :P

EdadTace

• Gæst
har hvertfald ikk lavet det selv - ville have posted det her, men har allerede slettet det

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
prøvede lige et mace windu banner - personlig sys jeg resultatet blev halv godt

men hvad synes i?

Ser ret fedt ud det der, lynene, mace windu, cool!