skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Eeth's krusseduller!

(Læst 3821 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • Mr. Charming
Jo, goddag. :P Jeg sad lige og opdagede at jeg faktisk aldrig fik lavet mig sådanne en tråd, men der har også været en lang periode hvor jeg ikke har lavet bannere eller avatars. :P Men ja, her i aften fik jeg lige lyst til at lave et da jeg så et rigtig smukt billede på Youtube.

More to come ;)
Senest Redigeret: 16-12-2007, 22:02:35 af Eeth Koth

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • The name's T btw
Jaaa Go Eeth Go Eeth :-D :-D

Glimrende banner. Godt tema til det og godt billede... Er det det danske flag jeg skimter der? :-D

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Det er nemlig Dannebrog, og det var det jeg synes der gjorde det så rammende og smukt på det store billede.

Kasper/Thrawn: Doa kan løbe stærk. Han er i virkeligheden cyborg og har en podracer motor i røven

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Det er meget stemningsfyldt må man sige :)

men du skulle have oprettet det i Banner og baggrunde da der er en tråd til banners og det :)

men igen, så synes jeg der er meget stemning over det, glæder mig helt til og modtage mit Call of Duty Modern warfare, selvom det ikke er Danmark man spiller med der godtnok hehe :)
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg valgte lige at flytte emnet, da det, som Predator sagde, skulle ligge i bannere og baggrunde :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Takker Mara, burde jeg egentlig have gjort da jeg så det, my bad men good job :)
Darth Pingu Awakens

Eeth Koth

• Medlem af Jedi Rådet
  • Mr. Charming
Tak for flytningen, skulle til at bede om det fordi jeg lige har lavet et nyt. :)

Anyways, det ligger i post 1, og er inspireret af det jeg nu går og stener til for tiden.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
jamen det er da helt iorden Eeth :)

det er jo det man er her for, at hjælpe andre så godt man kan.

men fat endelig pennen og kom igang med noget Fan art :) elsker og se andres kreationer da jeg selv elsker tegningens mystiske verden jo hehe, og det gælder ik bare Eeth men alle der kan lide og tegne, også på computer selvom jeg selv kun er til håndtegning da jeg mener det er det eneste rigtige og ikke er vild med elektroniske hjælpe midler der hehe

men så er vi så forskellige......og så vidst tilbage til emnet hehe  :-P
Darth Pingu Awakens