skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Pingu´s Bagrunde og banners.

(Læst 11543 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Ja det er gode billeder Pingu.

Helt nostalgisk at se det gamle Lucas Film Games logo igen. Det er jo billeder fra en svunden tid, fra dengang, der blev produceret ordentlige adventure spil med en god historie. Fedt at du har taget Loom med, for det er nok et af de mest undervurderede spil nogensinde.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Argh, jeg synes nu der stadig er nogle gode adventure spil. Dark Forces var et godt spil og havde en god historie ja, men jeg synes nu at der også i dag bliver lavet nogle gode adventure spil, som er den genre jeg mest spiller når jeg endelig spiller computer :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Luminara

• Hippie the Hutt's Rengøringskone, Mutantklon &
  • Jedi Mester
Må indrømme at den spil-baggrund måskee er lidt rodet... :| Men, jeg er nu heller ikke den store computerspiller, så den får ikke rigtigt nogle minder op i mig. :lol:
Men 'Imperial' -baggrunden er meget god. :wink: Særligt den Vader, du har ude til venstre side.... sig mig, hvad har du gjort ved ham? Eller, hvis ikke, hvor har du så fundet ham?   Ser også ret creepy ud, med den Maul nede i hjørnet... :wink: Hehe :-D good job!
Why kill people, who kills people, to show people, that killing people is wrong?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, Insanity is what we deliver." -Klon92

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
har vidst bare søgt på Vader på Google og så kom ham, men jeg har vidst billedet på computeren endnu, så skub lige til mig når jeg er på msn hvis du vil ha  billedet
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
he, he, du har da fundet din emperiske side frem, Pingu, i den baggrund. hmm, lille ting...der er byttet rundt på i og e i emperial...
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
oops det havde jeg overhovedet ik lagt mærke til Lora hehe :D, ik før du sagde det.
Darth Pingu Awakens