skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

spørgsmål

(Læst 27658 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det ændrer du inde i din profil.

Du vælger ændre profil oppe i de knapper, du kan bruge øverst på siden (der hvor der også står hjem, hjælp osv)

Så kommer du ind i din profil. Der er en menu ude til venstre.

Der vælger du forum profilinformation

Og derinde har du så en box, hvor du kan skrive "valgbar titel"

:)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

hans

• Gæst
 :? jeg kan ikke finde ud af om man kan spørge og hvor.mon star wars 4 med hayden cristensen og ivan McGregor kommer eller er på vej.er der nogen som ved det .undskyld hvis jeg spørg et forkert sted

Djinn Altis

• Padawan
  • **
  • Køn: Mand
Er der kommet et nyt rangsystem? Min er i hvert fald ikke den samme som sidst jeg var herinde for en lille måned siden. :?
"Every student is obliged to make one-thousand-eighty major mistakes. The sooner you make them, the sooner you will not have to make them anymore. Thinking there's a list of mistakes is mistake number four."
Djinn Altis

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Ja, det er der. Skete sidste weekend.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Har også et spørgsmål, har mistet al min rang siden den har skiftet server. Men som jeg læser længere oppe kan jeg måske har mistet det hele begrund af at jeg skriver meget i SWTOR tråden? da jeg også har den side som favorit side og tjekker den meget for nye ting.Er nu mest til filmene,computerspil og lego i SW, så hvordan får jeg rangen op igen??

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Rangen hænger sammen med antallet af post, og man stiger i rang ved at skrive indlæg (medmindre, man skriver en masse meningsløse inddlæg, så får man nemlig en speciel rang som postpadder indtil man har vist man kan skrive moderat).

At du er faldet i rang, har intet med serverskiftet at gøre eller hvilke tråde du skriver i. Årsagen er at grænserne for de forskellige rang er sat op og der er kommet nye til (younglings).
Senest Redigeret: 11-01-2010, 14:48:43 af HWR
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
I bund og grund kan det vel også være totalt lige meget hvad rang man har, rangen udgør ikke hvor god personon er og man kan ikke bruge det til en disse.

Det er da hyggelig nok vi har en Star wars rang her inde men hvorfor forsøge på og få høj rang når der i bund og grund ikke er noget forskel på om man er youngling eller jedi master, det er kun en Tom tittel uden betydning af nogen art :-)
Darth Pingu Awakens

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
I bund og grund kan det vel også være totalt lige meget hvad rang man har, rangen udgør ikke hvor god personon er og man kan ikke bruge det til en disse.

Det er da hyggelig nok vi har en Star wars rang her inde men hvorfor forsøge på og få høj rang når der i bund og grund ikke er noget forskel på om man er youngling eller jedi master, det er kun en Tom tittel uden betydning af nogen art :-)

Præcist, kvalitet frem for kvantitet. Se iøvrigt mit indlæg om kvalitet og indhold i emner, for uddybning heraf.

obi-lind

• Føler Kraften
  • *
  • May the force be with you
hvordan for man billede sat ind
you can strike me down then i come more powerfull

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Rasmussen

• Gæst
Kan man ændre sit bruger navn. Eller kan man få admin til at gøre det for en. Eller er man nød til at oprette en ny profil for det. Jeg tænkte mig ikke om da jeg oprettede mig.

Mvh Rasmussen (Obi-ram Star-Rider)

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Man retter henvendelse til en admin (som mig, f.eks. ;) ) Og anmoder om ændring af navn. efter 14 dages betænkningstid skal du bekræfte, at du ønsker at ændre navn, og det vil så blive gjort. Man kan ikke ændre navn til en allerede eksisterende bruger, eller få et navn, der ligger tæt op af en eksisterende brugers navn :)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Hvor har Skywalker været de sidste par dage ?? eller er det kun mig der ikke har kunne få forbindelse ?
I reject your reality and substitute my own!!

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg kommer pludselig i tanke om, at der måske er noget med, at Obi er rykket ind i sit nye hus efterhånden? Det er muligt, det er derfor, der har været problemer?

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Som Mara siger har der været lidt problemer med skywalker i forbindelse med serverflytning. Men nu skulle det hele gerne være som det plejer. :)
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"