skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk fylder 20 År

Yoda spiller på...panfløjte???

(Læst 20092 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Eh, nu spørger jeg sikkert dumt, men hvordan kan man få en interaktiv buste? :?

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Tror ikke han mener en interaktiv Buste, men en interaktiv Yoda :) meeeen...den snak bør vel tages i emnet om LFCC istedet :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Nej nej, jeg mener en helt anden version. Altså ikke en buste, men en interaktiv Yoda. :lol:

Sådan en her: Interaktiv Yoda

Jeg hentydede bare til, at vi begge fik en Yoda med - i en eller anden form.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Ok, for nu lige at vende tilbage til emnet ;) Hvis det er sådan nogle Food thingies, som andre har i bæltet - hvorfor har han så ikke det? Han kedede sig på sine gamle dage og begyndte at lave halssmykker af dem? Og hvor fik han dem i grunden fra, når han sad på Dagobah og kukkelurede?

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Han har måske haft dem hele tiden. Men på grund af alle grenene han skulle mase sig igennem, så tabte han dem flere gange indtil han besluttede at hænge dem om halsen. :-D

Men jeg skal da ikke kunne udelukke, at det rent faktisk ér en fløjte. Måske han kan bruge en føljte til at tilkalde et transportdyr når han ikke har Luke. :lol:

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Lol ;)

Ej, jeg synes bare det er mærkeligt, hvis han har gået med de samme dimser om halsen/i bæltet i så lang tid - omvendt så kan jeg ikke se, hvor han skulle have fået dem fra ellers...*tænke*

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Som jedi i skjul, så skal han vel altid være beredt på lidt af hvert, og så nytter det jo ikke, at han først lige skal hjem og hente hans madrationer, hvis han pludselig bliver nødt til at flygte.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
nu KAN livet på Dagobarr jo altså også være ret ensomt, at leve iblandt slanger, flyvende svupper (Mynocs) og alt mulig andet farligt og mystisk, det kan jo godt tænkes han har snittet en lille fløjte ud af nogen grene så han kan sidde og spille lidt engang imellem og tænke tilbage på gamle dage hvor Republikken stadig eksisterede, sine gamle venner som han havde den gang inden de blev udryddet af ordre 66 og sådan.

Han siger jo godtnok i Episode III at man ik må blive påvirket af døden og sådan da det er en naturlig del af livet men han blir det helt klart alligevel da hans venner bare blir mejet ned omkring ham, det ser man der hvor han står med tårer i øjenene i Episode III.

Derfor kan han jo godt ha skåret sig en lille fløjte så han kan sidde alene om aftenen og spille sørgelige små melodier og tænke tilbage på et godt liv.
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Ja, og selvom døden er en naturlig del af livet, så var det jo ikke særligt naturligt, at så mange døde så hurtigt. Så ja...man kan vel ikke helt afvise, at det er en fløjte :) Har bare aldrig tænkt på Yoda som værende musikalsk :D

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
det musik jeg lige umiddelbart kan forestille mig Yoda spiller er sådan noget sørge musik eller minde musik.

jeg tror ikke det er sådan noget lystig noget.
Darth Pingu Awakens

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Det sagde jeg heller ikke noget om ;)

Jeg har bare svært ved at forestille mig Yoda spille på noget :)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
ne det ved jeg godt men nu emnet er her kunne det være sjovt og forestille sig hvad for musik han eventuelt ville spille på sin lille fløjte.

Så med den type han er og med hans fortid og det sted han er, tror jeg det er utrolig meget smukt og følsesladet musik, hvad tror du ??/i ??
Darth Pingu Awakens

Ruan Nail

• Gæst
...meget smukt og følsesladet musik...
Ja, det tror jeg også. Det ville i hvert fald ikke passe til situationen hvis han spillede rock musik. :lol:

master bulman

• Gæst
Hmmm! har aldrig hørt noget om det:oops:, men kunne godt forestille mig det  :wink:

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
Yoda spiller på... blissl!!!