uh, jeg har mange jeg får kuldegysninger ved.
må dog sige jeg ikke fik det ved den video, men det var nok også fordi, der var nogen der spillede forkert, og takten ikke altid blev holdt 100%.

Jeg har toneøre og lægger mærke til den slags. til gengæld, og har det en fantastisk virkning i filmene, specielt i TESB, hvor alle SD'erne er samlet og man så ser Vader's SSD.

Ellers så er temaer som Yoda's, Luke & Leia(som jeg har hørt på repeat som falde-i-søvn-musik), Main theme, Dules of fates(dog blev jeg lidt træt af den, da min com blev ved med at ville spille den, og kun den), Battle of Heroes(åh, den er SÅ smuk), Padmé's destiny(begravelsen), Leia's, Han & Leia, Double sunset(Luke, der ser mod solenedgangene), Throneroom..., Yoda and the younglings, finale(der hvor Dooku kommer til coruscant)
altså listen er jo lang. Det værste er jeg ikke engang har musikken fra OT.

men især Yoda's theme kan virkelig få hårerne til at rejse sig. Især når man tænker på Luke's udtryk, da Yoda dør...
Det meste stemnings musik kan give mig kuldegysninger, hvis det er rigtig godt, og især hvis jeg kan relatere til det. gælder også sange. *Var der nogen der sagde LL?*