skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

666 brugere i dag

(Læst 22136 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
og som en, der har været med siden 2005, glæder jeg mig over at se flere gamle brugere tilbage igen :) Det er hyggeligt, er det!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Qui-Gina Jinn

• Clone 7 - hunkønsklonen af Qui-Gon Jinn og klonen med rygrad & den VenneVenlige Uddannelse
  • Jedi Mester
  • En Master + En Padawan = To Jedi Knights
Som nogle måske har bemærket, er der tundet gevaldigt ud i antallet af medlemmer.

Vil da gerne komme med en forklaring herpå, dem som har oprettet sig men aldrig været logget på, bliver slettet efter ½ år, og har man ikke været logget på i over et år bliver ens konto også slettet. Tidligere aktive medlemmer har dog fået en pb først og jeg har også skrevet til en håndfuld på Facebook (i nogle tilfælde fordi email'en her ikke længere virkede). En del har været logget på og et par medlemmer har endda skrevet deres første indlæg siden 2005, håber da i alle er tilbage for at blive og at der kommer lidt mere liv på forummet igen.

Enkelte profiler har jeg ladet forblive, da jeg har en formodning om, de måske kommer tilbage, selv efter flere års pause.

Det er meget muligt at det bare er sådan det er, og at der ikke bliver lavet om på det, men....

Jeg synes virkelig det er en dum ting!
Og ja, jeg taler af erfaring.
Jeg havde en bruger engang tilbage i...*tænker*... 2005 tror jeg, men var så væk fra skywalker i en årrække.
Da jeg så 'genfandt' stedet, var min gamle bruger væk - det var jeg faktisk ret ked af dengang.

Som sagt - jeg er godt klar over, at det nok ikke bliver ændret alligevel, men jeg havde bare brug for at nævne det. :)

I may not agree with what you say, but I will defend to the death your right to say it!

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Netop derfor udsendes der nu om dage en mail, om man ønsker at vende tilbage. Det skulle gerne afværge din trælse situation :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Kan godt forstå dig Gina, og som Mara siger, er det derfor folk har fået en mail om det og ca 14 dage til at logge på eller skrive tilbage, at man gerne vil beholde sin profil. I nogle tilfælde virkede e-mail adressen ikke og så skrev jeg til de brugere på Facebook, eller i hvert fald, dem som er på min venneliste eller venners venneliste, skrev endda også til nogle hvor jeg ikke havde fået mailen retur med fejl, da jeg vidste med 95% sikkerhed, at de gerne ville blive. Der er dermed ingen, som bare er blevet slettet uden videre.  :-)
Senest Redigeret: 09-01-2013, 20:24:52 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.