skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Guide: Hvordan man indsætter billeder på forummet

(Læst 17512 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mike2468

• Gæst
Citat fra: Kyle Katarn
Ikke via Imageshack. Så skal du finde et andet sted, hvor du kan direkte uploade dine filer. Du kan eventuelt få dig din eget "host" på www.frac.dk, også uploade det med FTP, eller gøre brug af måske www.rapidshare.com eller www.megaupload.com - Selvom de er langsomme og reklame fyldt.

Hmm, det lyder ærlig talt en smule kompliceret. Men det må jeg forske lidt i. Tak så  :).

Master Lukas

• Gæst
nu vi er ved billeder må jeg lige spørge om noget :oops: jeg har prøvet og prøvet men jeg kan ikke finde ud af hvordan man laver et banner hvordan gør man:oops: :oops:

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Du laver et banner ved at oprette en billed fil med maximum 100*500 i størrelse. Også lægger du bare billeder, tekst eller hvad du vil putte derind via enten et billedprogram eller et billedredigeringsprogram.

Master Lukas

• Gæst
det forstår jeg desværre ikke

Saché

• Jedi Mester
Master Lukas, mener du hvordan du får et banner herind på forummet eller hvordan du laver selve bannerbilledet?

And so I say the things I say and do the things I do!
And if you do not like it then to hell, my dear, with you!

Master Lukas

• Gæst
hvordan man sætter det inf på forrumet

Saché

• Jedi Mester
Jah det tænkte jeg nok.  :D  Men det, du spurgte om, og som Kyle svarede på, var hvordan man konstruerer selve banneret. Man sætter ind ved at uploade det til ImageShack og så sætte linket til billedet ind i "Din Profil" i den boks, der giver signaturen.  :)  Håber du fik svar så.

Master Lukas

• Gæst
nååååååååååh tak :D

Saché

• Jedi Mester
Det var da så lidt.  :D  Jah tænkte nok, det var det, du mente...

Glæder mig til at se dit nye banner så.  :)

Master Lukas

• Gæst
men mit problem er at på imigeshark er den eneste størelse der ikke overskrider grænsen er et avatar

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Nej nej, på ImageShack kan du uploade billeder på op til 1024 kb og en størrelse på (vist nok) 2400x2400 pixels. :)

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Saché

• Jedi Mester
Ja du må gøre noget forkert så, Master Lukas. Prøs at følge Kyle's vejledning når du uploader.  :)

Master Lukas

• Gæst
jeg er håbløs til det her :oops:

Jedi Knight of Den

• Gæst
Her er den rigtige kode uden *:

Kode: [Vælg]
[img][/img]
Og med Skywalker logoet:
Kode: [Vælg]
[img]http://www.skywalker.dk/forum/Themes/SkyAll1/images/smflogo.jpg[/img]
 :-)

Ps. Ved ikke om man burde gøre dette emne mere synligt, da der er mange,som spørge om hvordan man gør. I hvert fald hvad jeg ved af.

Darth Satoris

• Gæst
selv bruger jeg www.tinypic.com - det er nemt, ingen bruger, og ubegrænset størrelse, og så er der intet link på billedet... det syns jeg er smart  :-D

ps... [IMG ]    [/img ] - skrevet med mellemrum mellem "g" og "]", da man ellers ikke kan vise det  - - -  det er ligemeget om det er stort eller småt... bare til en orientering
Senest Redigeret: 28-06-2007, 00:01:41 af Darth Satoris