skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ønsker til næste version af skywalker.dk

(Læst 55915 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Citat fra: Obi-Wan
Kyle Katarn
Citér
Nej - Det er bare mig, som har rangen af uransagelige oversager. Når man overskrider post nr 500 så bliver man "Den Udvalgte".

Vissevasse, du bad selv om at få rangen "Senior medlem af Jedi Rådet" og den har jeg givet dig  8)

Lyseslukker ..  :lol:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Hm, ved slet ikke om det kan lade sig gøre, eller om det kun er mig der synes det kunne være fedt, men jge kunne godt tænke mig, at hvis et medlem var online, at man så i profilen kunne se lige nøjagtigt hvilket forum/tråd vedkommende er igang med at læse :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Det kan man også, stort set. Man kan se hvilket forum gæsterne og brugerne er inde i, ved at trykke på "Hvem er på nu" lige ovenover boxen hvor der står hvilke personer der er online.
"Do or do not - There is no try"

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
ooohhh...det må prøves :D Tak Thomaz, det have jeg ikke lige regnet ud :)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

mandalore

• Gæst
kan jeg få rangen mandalorisk oprørsleder?

tobacco

• Youngling
  • **
Det har du jo.. som navn  :P
Do you feel it? Do you feel the power of the Dark Side? The only real
power! The only thing worth living for! -- Darth Bane

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I Have A Good Feeling About This :)
Efter moden overvejelse, er vi i redaktørgruppen blevet enige om at individuelle frastfrosne rang-titler kun vil blive tildelt brugere med mere end 2000 indlæg.

Vi vil i den anledning (igen) gøre opmærksom på, at postpadding (indlæg uden indhold f.eks. "Det mener jeg også" eller "Ja" og som derfor kun er skrevet for at få talt antal indlæg op) ikke tolerers.
Postpaddere vil ved gentagelse blive straffet med en fastfrosset rang med titlen "Jeg er en postpadder". Og i ekstreme tilfælde bliver brugeren banned (lukket ude af forum'et)

Dette er IKKE en svada til dig personligt mandalore, men blot en oplysning til alle brugere på skywalker.dk.
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Jedi-Kata

• Gæst
hvor når skal alt det her ske...? 8O

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
2000  :roll:

Ville 900-1000 ikke være mere realistisk. Hvis man har skrevet deromkring de 1000 - Så kan man vel betegnes som en veteran, og derfor gøre sig "fortjent" til en fastfrosen rang titel. 2000 er sindsygt. Det her forum har været oppe i meget lang tid - Og det er kun Jaina og Luke der har passeret 2000.

Så efter min mening burde den sænkes.

thomaz

• The "chuugi Gakusei" from Denmaaku
  • Medlem af Jedi Rådet
  • VI ELSKER ALLE HAN SOLO!!!
Er enig med KK...

Obi-Wan, du ligger jo nærmest op til at nogle vil poste vildt. Så hellere ved omkring 1000 som der nævnes.
"Do or do not - There is no try"

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg har været medlem af det her forum i 2 år - Og jeg er stadig laangt fra at passere 2000, men kan jeg ikke stadig betegnes som en veteran ? Jeg var trods alt præcis nummer 100 der meldte sig ind.

Ikke fordi jeg vil påkalde mig min ret, men postnummeret er ikke særligt meget værd. Og ved at lægge den oppe ved 2000, er det næsten som at opfordre folk til at spamme. For så kan de få en titel ved 2000. Giv hellere titler efter hvor engageret folk er, hvor lang tid de har været en aktiv del af forummet, og om de stadig bidrager til debatten. Hvis folk opfylder de her krav, som jeg hurtigt kan sige thomaz har opfyldt for længe siden, så kan de få lov til at få en fastfrossen titel.

Jeg har i mange år (før forum restartet), været en ekstrem aktiv person inde på gamesdebat.jubii.dk. Her havde vi et Games Dollar system, hvor man kunne købe sig farve på sit navn osv. Det går aldrig godt. Folk begynder at spamme af helvedes til.

Så mit råd ud efter erfaringer. Lad vær med at bruge posts til at bestemme noget som helst (udover rangs), og vurder hellere den enkelte sag. Jeg kan sige masser af navne herinde fra, som måske ikke har skrevet en helvedes masse posts, men alligevel har gjort sig bemærket på en positiv måde.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg synes ikke at 2.000 postes lyder så vanvittigt.

På Rebel Scum (ok indrømmet det er et meget stort forum) skal man have 10.000 indlæg for at blive Emperor, og dem er der da 3-4 stykker af. Den mest aktive har for længst rundet de 31.000 indlæg (dette er ikke en opfordring til at udfordre denne rekord, for den er godt nok ekstrem).
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Nu er vi ikke så mange - Altså der er ikke så mange tråde folk kan svare på, men nu tager vi forummet, som det er nu som eksempel. Der er kun to der har passeret 2000. På næsten 3 år. Så man skal have været her i tre år, for at være en aktiv del af forummet og have bidraget til debatten ? Nej - Det synes jeg ikke.

luke_Skywalker

• ^^
  • Medlem af Jedi Rådet
verden er hård:) og se mig selv, i skal bare tænke på Luke_skywalker også får i kraften til det...

ej ok, 2000 er meget i længen, men helt ærligt med den fart i skriver med slår i mig og jaina på ingen tid, hvor dag er alle forummer jo skrevet i, selv når jeg kommer hjem, kan ikke følge med den storm i skriver i, så jeg synes det er passende
Mmm. lost a planet Master Obi-Wan has. How embarrassing.

Star Wars Galaxies:
Xyrec - Elder Jedi
Dakia Rhyrax: Master Entertainer
Raia Lightray: Master Armorsmith
Waso Freewave: Officer
Zarith Shueli: Master Architect

<Roleplayer>

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Jeg synes slet ikke vi burde have posts count på. Den kan disables. Redaktørene, Administratore og hvem der nu styrer de ting, burde vurdere på aktivitet, at bidrage til debatten og normal omgangstone og ikke på postcounts. Postcounts der giver noget specielt ender altid dårligt.

Luke - Nu snakker vi om postcounts, så er det vel ikke en konkurrence, hvem der skriver mest ? Jeg er personligt ligeglad, om folk skriver 200 indlæg om dagen eller 0.76 om dagen, som jeg selv gør. Så længe det er nogle indlæg med indhold. Jeg synes at generelt bliver der lagt alt for meget i hvor mange posts man har.

Så hvis i ikke sænker den til et normalt nivaue, så synes jeg i skulle fjerne den og dømme efter kvalitet og ikke kvantitet.