skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ønsker til næste version af skywalker.dk

(Læst 55917 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I Have A Good Feeling About This :)
Det var nu meningen at man skulle skrive ønsker til næste verson af skywalker.dk her i tråden.

Har øget den tilladte billedstørrelse til 10000bytes.
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Darth Sidious

• Gæst
gør ikke noget  :D

Leia

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Jeps.. Sorry Obi.. Back to the emne!

Crutus Penari

• Gæst
Jeg har læst et par indlæg omkring lyssværd - kunne det være en ide med et billed galleri hvor medlemmerne kan vise deres kreationer frem - hjemmelavede sværd, dragter o.lign :?:

Darth Sidious

• Gæst
så start dog en tråd med det  :roll:  lidt fejl placeret indlæg ....ej det er okay men start en tråd driller fed ide var lidt under forstået men der blev vidst drysset for meget sarkasme på

Ganner Rhysode

• Gæst
Sidste gang der blev spurgt om hjælp var jeg så plat at takke nej. Men hvis der er brug for arbejdskraft, moderatorere, etc. count me in, hvis jeg kan bruges.

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Darth Sidious
Citér
så start dog en tråd med det :roll:  lidt fejl placeret indlæg ....ej det er okay men start en tråd

Så så... det var jo bare et velment forslag.

I dag fungerer det ganske fint med almindelige indlæg, hvor der bliver anvendt billeder.

Men det kan godt være en ide at samle billeder i en sektion for sig.
Det kan godt være svært at finde noget i det efterhånden omfattende forum.

Billedserier ville være gode at samle et let tilgængeligt sted på sitet.
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Citat fra: JediLearner
Sidste gang der blev spurgt om hjælp var jeg så plat at takke nej. Men hvis der er brug for arbejdskraft, moderatorere, etc. count me in, hvis jeg kan bruges.

Ligeså vil jeg sætte min arbejdskraft til rådighed. Hvis der nu skulle blive brug for det.

Nogle flere smilies. Især en smilie til den her >:L - Hvilket efter min mening er den sejeste ever. Også har den ikke en gang en grafik. :P - Så bare "pump" nogle smilies ind Obi.

Darth Sidious

• Gæst
Flere ep3 billeder i gallariet

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Darth Sidious:
Citér
Flere ep3 billeder i gallariet

Det er min skyld.
Antilles har for længe siden lavet en masse billeder fra EPIII, men jeg har ikke fået taget mig sammen til at lægge dem i galleriet.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Med hensyn til det udvidede ranksystem, så ser det ud til at det allerede er taget i brug, eller?

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

Kyle Katarn

• Medlem af Jedi Rådet
Nej - Det er bare mig, som har rangen af uransagelige oversager. Når man overskrider post nr 500 så bliver man "Den Udvalgte".

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Kyle Katarn
Citér
Nej - Det er bare mig, som har rangen af uransagelige oversager. Når man overskrider post nr 500 så bliver man "Den Udvalgte".

Vissevasse, du bad selv om at få rangen "Senior medlem af Jedi Rådet" og den har jeg givet dig  8)

Darth Sidious

• Gæst
Kan jeg blive Emperor plz plz plz

Jedi-Kata

• Gæst
Jeg sys alt lyder som en god ide så bliver hjemmesider også meget beder...! :D