skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk fylder 20 År

skywalker.dk forum fylder 20 År

(Læst 2639 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I Have A Good Feeling About This :)
2002-04-07 blev de to første brugere Obi-Wan og Antilles oprettet på skywalker.dk forum'et.

Vi har således som forum eksisteret i 20 år :-)

Mange fantastiske oplevelser, venskaber og endda ægteskaber er opstået via skywalker.dk

Udviklingen er gået i retning af Facebook og lignende, men måske kan vi for en kort stund vende lidt tilbage til det gamle skywalker.dk.

Hvis i har en god historie, en særlig oplevelse eller andet positivt relateret til skywalker.dk må i meget gerne skrive i denne tråd  :-D
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Leia Skywalker

• Clone Lead og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Du godeste! Er det virkelig 20 år? Sikke tiden går.  :-D

Ja, der har været mange gode stunder, og har da selv været til to bryllupper, der startede med et møde via fangruppen. ;) For ikke at tale om mange arrangementer, udlandsture og de venskaber, som er opstået herigennem.
Jeg ser stadig 2005-2008/9 som højdepunktet for forummet og aktiviteten i fangruppen. :)
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • KAFFEN LEVER!!!
Jeg har ikke været en aktiv bruger i en del år, og regner ikke med at blive det.
Alligevel føler jeg at det er på sin plads at bruge dette jubilæum til at markere at skywalker.dk har haft en enorm betydning for mig da jeg var meget aktiv bruger (2007-2013 stykker).
Før facebook blev samlingssted for al online interaktion var det en fantastisk opdagelse for mig i mine teenageår at have denne lille hyggelige kroge af internettet, hvor jeg fandt ligesindede som havde lyst til at nørder og diskutere ting både inden for Star Wars-universet, men også andre film, bøger og spil. En enorm passion og nysgerrighed som var en stor oplevelse at kunne dele med mennesker som man ikke kendte andet end deres brugernavn på.
Sidenhen at mødes med folk ved sammenkomster og knytte venskaber på kryds og tværs af Danmark.

Jeg har nydt helt fantastiske stunder og mange posts og timer herinde, og selvom jeg som sagt ikke har været aktiv i mange år, vil jeg ikke kunne tage skywalker.dk ud af min livsfortælling.

Tak, og tillykke <3

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?