skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk fylder 20 År

Master Replicas - Force FX Lyssværd Sælges! (4 stk.) (SOLGT)

(Læst 2873 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TheRealAnakin

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Så er det tid til at skille mig af med mine kære lyssværd.  :|

Har haft glæde af dem i mange år, men har desværre ikke plads til dem længere,
og håber andre nu vil nyde godt af dem – måske en ide til årets julegavekøb.  :-D

Alle er Master Replicas sværd med permanente klinger fra før Hasbro overtog produktionen.

Darth Vader - A New Hope Lightsaber (1. udgave, kræver 6 AA batterier)

Produceret 2003 og købt samme år.

Har ikke været brugt til at duellere, udover lette slag for at høre de lækre lyde.
Har hængt på en væg siden jeg købte det og er derfor i ok stand. T-track grebene begyndte desværre for noget tid siden, at lide af det berygtede klister-syndrom, hvor den tynde gummibelægning på dem går i forbindelse med luften og bliver klistret. Dette er fjernet kemisk, så de fremstår som rent plastik. Clamp’en fik også fjernet sit lag af blank maling i processen da der var en del fejl i lakeringen.

Ellers fint lyssværd – lys/lyd virker som det skal.

500,-

Luke Skywalker - The Empire Strikes Back Lightsaber (kræver 6 AA batterier) (Sjældent)

Produceret 2004 og købt samme år.

Har ikke været brugt til at duellere, udover lette slag for at høre de lækre lyde.
Har hængt på en væg siden jeg købte det og er derfor i fin stand. T-track grebene begyndte desværre for noget tid siden, ligesom Darth Vader udgaven fra året før, at lide af det berygtede klister-syndrom. Dette er også her fjernet kemisk, så de fremstår som rent plastik.

Ellers fint og sjældent lyssværd – lys/lyd virker som det skal.

600,-

Anakin Skywalker - Revenge Of The Sith Lightsaber (kræver 3 AA batterier)
Produceret 2005 og købt samme år.

Har hængt på en væg siden jeg købte det og er derfor i perfekt stand.

Rigtig fint lyssværd – lys/lyd virker som det skal. Original emballage medfølger.

750,-

Darth Vader - A New Hope Lightsaber (2. udgave, kræver 3 AA batterier)

Produceret 2007 og købt i 2008.

Har hængt på en væg siden jeg købte det og er derfor i flot stand. En smule ir er opstået i batteriholderen.

Ellers fint lyssværd – lys/lyd virker som det skal.

700,-

Sværdene befinder sig i Roskilde, så hvis man har mulighed for afhentning her ville det være fantastisk. Ellers finder vi en løsning.  :-)

Jeg har desuden emballagen fra et Luke Skywalker - A New Hope Lightsaber liggende, hvis nogle ønsker denne.

Der er mængderabat ved køb af alle 4 sværd = 2.000,-

Håber de har interesse,

-K
Senest Redigeret: 22-12-2013, 09:01:50 af TheRealAnakin
I killed them. I killed them all. They're dead, every single one of them. And not just the men, but the women and the children, too.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Virkelig nice lyssværd og i fin stand

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

TheRealAnakin

• Uberørt af Kraften
Tak :) Har også passet godt på dem.

Virkelig nice lyssværd og i fin stand
I killed them. I killed them all. They're dead, every single one of them. And not just the men, but the women and the children, too.

TheRealAnakin

• Uberørt af Kraften
Samtlige sværd er nu solgt :)