skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Nylige login problemer og lignende

(Læst 2165 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Obi-Wan

• Site Founder/Webmaster
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I Have A Good Feeling About This :)
I dag til formiddag (v. 9-10 tiden) aktiverede jeg en udvidet firewall mellem internettet og skywalker.dk web-serveren.
Det har medført lidt ændringer i måden skywalker.dk bl.a. håndterer cookies og dermed gemte login oplysninger.
Flere af jer har oplevet at selv om i tidligere har valgt at skywalker.dk skulle huske jeres password for altid, så havde den glemt det her til formiddag.

Har selv testet og kan logge på og jeg kan se at der er flere andre skywalkere logget på lige nu.

Hvis i oplever andre problemer med skywalker.dk, må i meget gerne sende en PB, e-mail, FB-besked eller sms.

Derudover var skywalker.dk ude af drift søndag aften.
Det skyldes at vores ældste søn Bjarne (2½år) legede i computerrummet, kravlede op på en kasse og trykkede på den fine knap med det grønne lys.
Det medførte at min UPS (dvs. strømforsyning i tilfælde af strømafbrydelse) blev slukket og dermed blev alle de maskiner som sørger for at bl.a. skywalker.dk kører slukket  :cry:
Da jeg 5-10 minutter efter sad ved min PC og var i færd med at få alle maskinerne køre igen, så forsvandt strømmen til min PC  :roll:
Bjarne var i mellemtiden kravlet ind under skrivebordet og havde trykket på den fine lysende afbryderknap på strømskinnen hvor PC'en sad SUK!
"Wise men talk because they have something to say, fools, because they have to say something." - Plato

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Det lader nu alligevel til at du har helt styr på situationen, Obi :-) det er først når du slet ikke har styr på det, at det går helt galt :-P

Godt arbejde som altid :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Stating the obvious... Ingen login problemer her  :lol:
I reject your reality and substitute my own!!