skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Skywalker julekalender

(Læst 8087 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
For nogle år siden havde vi en årlig tradition med skywalker julekalenderen. Den gik ud på, at man hver især sendte en pb med navn og adresse til den admin, der stod for det. Der blev så udarbejdet en liste, så man modtog navn og adresse på en skywalker, man skulle sende en gave til i løbet af december.

Det skulle være en gave på en værdi mellem 25 og 100 kroner, alt efter, hvad man følte ens økonomi kunne holde til. Gaven SKULLE være Star Wars relateret.

I lang tid var det svært at finde små Star Wars ting herhjemme, men Star Wars er så populært nu, at jeg tænker, at det burde kunne lade sig gøre.

Ville der være tilslutning til kalenderen?

Jeg synes, vi sætter fristen til fredag d. 30. november. Hvis man vil være med, sender man senest fredag d. 30. nov. kl 20.00 mig en PB med navn og adresse. Jeg vil så vende tilbage til hver enkelt af jer med navn og adresse på den, I skal sende til :)
Senest Redigeret: 22-11-2012, 19:32:03 af Mara Jade
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er med på at genoplive denne tradition. Synes det er en rigtig god ide :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Køn: Mand
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Det synes jeg da kunne lyde som en hyggelig lille tradition at tage op igen. Count me in som man siger  :lol:
I reject your reality and substitute my own!!

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
Så må vi håbe, der er andre end os, der vil være med, ellers bliver det en ret lille kalender :-)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg synes, vi sætter fristen til fredag d. 30. november. Hvis man vil være med, sender man senest fredag d. 30. nov. kl 20.00 mig en PB med navn og adresse. Jeg vil så vende tilbage til hver enkelt af jer med navn og adresse på den, I skal sende til :)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg har kun modtaget to tilmeldinger, og det er måske lidt lidt ;-) Spørg lige alle de skywalkere, I kender, mm de ikke vil være med :-) Husk, tingene behøver ikke koste mere end 25 kroner :-) mon ikke man kunne få råd til det? :-)

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er mere juleglæde blandt folk, så der kun er 2 der synes det her kunne være hyggeligt. Og der er jo ikke tale om 24 gaver eller noget, en lille bitte gave til 25-100kr det burde de fleste da kunne finde, selv i en December måned med gavekøb og lign.

Kom ind i kampen og find juleglæden frem. Vi skal have denne tradition op og køre.  :-D

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Jeg minder igen lige om julekalenderen ;) Er der virkelig ikke andre, der kunne synes, det var sjovt at modtage en lille Star Wars gave fra en skywalker i løbet af december? :)

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Så er det sidste chance for at være med i kalenderen i dag. Har desværre stadig kun fået to tilmeldinger :-( husk at gaven jo ikke behøver at koste mere end 25 kroner!

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
Wow kan det virkelig være rigtigt, at der ikke er nogen der vil være med ???

Er faktisk lidt skuffet, troede der var flere der var med på ideen. Og når der er sådan et sammenhold til sommerlejr og arrangementer så troede jeg faktisk at det ville bugne med deltagere.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Det er måske ikke alle der har set beskeden eller har overskud i økonomien til endnu en gave. Det er ikke til at vide.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg tror bare det er fordi skywalker har ændret sig. Mange de medlemmer vi havde de gange jeg stod for det, er ikke længere aktive og selvom der er kommet nye til er det en anden ånd over forummet idag. Husk på dengang mødtes vi joi ofte til forskellige arrangementer og kendte hinanden temmelig godt. Heldigvis er der da stadig nogle af de "gamle" herinde og de vensakber som er opstået her holder ved (mine gør da i hvert fald), så egentligt burde der være stemning for pakkelegen. 
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Jaina Solo

• C4 Deltager
  • I ét med Kraften
Stemningen er der stadig og de fleste er her skam stadig, det er bare ikke alle der har tiden til at kigge ind hver eneste dag, længere.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Stemningen er der stadig og de fleste er her skam stadig, det er bare ikke alle der har tiden til at kigge ind hver eneste dag, længere.

Helt enig i det sidste. Er selv blevet mere aktiv igen, men en overgang kunne der nemt gå over en uge uden jeg var logget ind (ikke helt optimalt, nbår man er admin).
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
 :-) :-) :-) Jeg forstår det bare ikke... Når jeg er på tager jeg som regel et kig på hvem der ellers er på og der er mange af dem som jeg kunne forestille mig der ville være med til en pakkeleg som har været på masser af gange... Og 25kr jeg er på SU og er hovedforsørger for min datter(som nogen af jer mødte i Tåstrup) og min kone som er sygemeldt på kontanthjælp(og ikke som forsørger) Vi har hus, bil og div fritids interesser og uden at skulle tude, så lever vi tre mennesker for ca 3800kr når alle regninger er betalt. Det dækker mad, smøger, tøj og hvad der må komme i løbet af sådan en måned. Så hvis jeg kan finde 25kr til en gave så burde de fleste medlemmer her på Sky også kunne.

Det her skal på ingen måde tages som en negativ besked blot at jeg ikke forstår den manglende tilslutning til hvad der lyder som en rigtig hyggelig og sjov idé.  :-) :-) :-)

(Jeg stemmer for at dem der havde tilmeldt sig fortsætter legen, så må de andre bare undvære)  8-)
Senest Redigeret: 02-12-2012, 19:31:44 af Nemo