skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jessen ska da også lige være med!

(Læst 1796 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rsjessen

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Kvinde
Tænkte at nu når så mange andre også gør det, så ville jeg da også lige dele lidt af min fanart :b..
Så kom jeg så i tanke om at jeg ingen scanner har, så det måtte blive iPhone-billeder som erstatning, indtil min far tager sig sammen og erstatter den gamle scanner vi havde :i

Så please ignorere at hjørnerne er mit bord :D

Anyway, det her er mest doodles, lavet i skolen tiden. Hvis der er fejl (så som med Ahsoka, var helt vildt meget i tvivl om hendes mønster), så please tilgiv dem :D

Tja, det er bare en masse små tegninger jeg lavede i matematik i stedet for at lytte -.-
Qui-Gon er ked af det, fordi jeg simplehen ikke kan tegne ham! Hvilket gør mig irriteret da han er en af dem jeg helst vil tegne D:

Min wookie ligner lidt en forvokset hund, det må i undskylde. Men ja, pre-teen wookie'en her er cute synes jeg faktisk :D

På den anden side af papiret finder man en imp-ish Obi-Wan, som jeg simplehen ikke kan stå for :i

Det var det so far, ellers så har jeg også en deviant, med sammen navn som min bruger her :)

OPDATERING:

Ku se en del andre har lagt ikke SW-tegninger ud, så tænkte lige jeg ville dele et par af mine:

Gammelt billede, fra den tid hvor jeg rent faktisk havde et ordentlig foto-redigerings program. Nymphadore Tonks fra Harry Potter

Endnu en doodle, selvom den her nok er mere forvirrende end den anden. Det er mest The Beatles, men du kan finde en enkel TARDIS i blandt.

--

Malerier:

George Harrison

The Doctor (Doctor Who)
Senest Redigeret: 08-03-2012, 00:10:01 af rsjessen
I don't always go to Mordor.
But when I do, I simply walk in.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Hvor er de fine!  :-D Synes din Ahsoka er blevet rigtig god. Og Obi er kær. ^^

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

rsjessen

• Uberørt af Kraften
Mange tak :D er også lidt små-stolt over min Ahsoka, selvom det er svært når man sidder i skolen, at huske hvordan hendes mønstre er, men skulle mene jeg fik dem mere eller mindre rigtige takket være min iPhone :D
I don't always go to Mordor.
But when I do, I simply walk in.