skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

"What if Star Wars: Episode I.."

(Læst 3285 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rsjessen

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Kvinde
Jeg håber virkelig den her er placeret rigtigt :)

Anyway, da det jo ikke er så forfærdelig længe siden Ep. I genudkom i 3D, kommer der naturligvis en del fan-ting frem på internettet. Nye fans tiltrækkers og gamle nyder at kunne gense filmen i biografen :)

Min veninde linkede mig dog til denne youtube video, hvor en fan snakker om hvad han ville ændre i Ep. I for at han synes den ville være helt perfekt. Her er linket:

http://www.youtube.com/watch?v=VgICnbC2-_Y

For at få lidt debat ind i det vil jeg høre om i er enige med hans ideer, og hvad i ville ændre hvis jeg havde chancen?

Personligt synes jeg han kommer med en masse gode ideer, men da ep. 1 faktisk var den første Star Wars film jeg så, et par år efter de udgav den første gang, og startede min kærlighed til Star Wars, så vil jeg nok altid mene at den er pretty damn good allerede :)
I don't always go to Mordor.
But when I do, I simply walk in.

Darth Howl

• The True Sith'ari
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • "I know a liar when i meet one"
Jeg synes videoen har en god pointer.
Helt enig i at filmen mangler en klar hovedperson.
Og at lade Maul overleve for at skabe mere spænding omkring efterfølgeren og give Obi-wans karakter noget mere kant er også en god ide.
tilgengæld er der også noget fedt i at Anakin falder til den mørke side, trods det at han har haft en helt "ren" mester.
I det hele taget er der mange gode pointer, men jeg tror også man skal vide hvad han vil gøre med de andre film i PT for at kunne give fyldestgørende svar.
"With my power and your potential, can you imagine what we might accomplish together? We might shake the Surpreme Chancellor from his seat, and earn rewards beyound our wildest dreams!"
- Darth Howl til sin lærling i bogen "Fatal Alliance"