skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars: Kampen om galaksen – supertilbud!

(Læst 4489 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Thomas Schrøder

• Gæst
Kære medlemmer af Skywalker.dk

I uge 49 udkommer et Star Wars-brætspil, jeg har lavet i samarbejde med Tactic.

Star Wars: Kampen om galaksen er et eventyrspil, hvor spillerne er med i Oprørsalliancen. R2-D2 har tegningerne til Dødsstjernen, men har brug for hjælp til at få dem til Oprørsalliancens base på Yavin 4. Din mission er at forhindre Darth Vader og Imperiet i at få fat på R2-D2, så det bliver muligt at ødelægge Dødsstjernen. Brug Kraften, følg din egen galaktiske rute til Oprørsalliancens base og forbered dig på mødet med Dødsstjernen. Er Kraften stærk i dig – eller i dine modspillere?

Spillet indeholder 250 billedkort og 1000 spørgsmål, der passer til spillere i alle aldre (og viden om Star Wars). – lige fra børn ned til 7 års alderen og op til Star Wars-eksperten (det vil sige jer), der har set, læst, samlet og spillet alt med Star Wars. ALLE kan være med! Der er spørgsmål om filmene, figurerne, tv-serierne, bøgerne, tegneserierne, spillene, LEGO-tingene og alle andre områder indenfor Star Wars-universet. Deltag i kampen om galaksen og ødelæg det onde Imperie – for altid!

George Lucas har selv været med inde over spillet.

Spillet ser sådan her ud: http://www.tactic.net/product.php?lang=DK&Product_number=40201&category=&k1=&k2=&k3=

Vejledende udsalgspris er 299,-

MEN det kan jeg jo ikke tillade mig overfor Skywalker.dk :-)

Derfor, hvis I køber det direkte gennem mig, kan I få det for 200,- kr. + forsendelse. I skal bare I jeres bestilling skrive “Skywalker.dk”

Det kan bestilles gennem mig på thomas@forlaget-afart.dk

Mvh.
Thomas  Schrøder

www.forlaget-afart.dk

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det er et supergodt tilbud og spillet ser spændende ud :-) når jeg er ved en computer igen (og ikke ved min telefon) hører du lige fra mig igen :-)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Darth Howl

• The True Sith'ari
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • "I know a liar when i meet one"
Lige sådan et spil har jeg faktisk gået at ledt efter. Det er nu skrevet på ønskeseddelen :p så må vente til efter jul med at reagere på dit tilbud, hvis det da er muligt?
Senest Redigeret: 28-11-2011, 08:06:28 af Darth Howl
"With my power and your potential, can you imagine what we might accomplish together? We might shake the Surpreme Chancellor from his seat, and earn rewards beyound our wildest dreams!"
- Darth Howl til sin lærling i bogen "Fatal Alliance"

tobi

• Padawan
  • **
Lyder og ser mega fedt ud  :-)

Thomas Schrøder

• Gæst
Tak, skal I have. Det er også bare superfedt – især fordi researchen er gjort ordentligt, så der ikke dukker tåbelige oversættelser og fejl op.

Og hvis man ikke får det til jul, kan vi sagtens lave en aftale om supertilbuddet i januar også  :wink:

Qui-gon Dannie

• jeg er en
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
Det ser vildt fedt ud ;-)
hehe ja elsker star wars

Darth Howl

• The True Sith'ari
  • Padawan
  • **
  • "I know a liar when i meet one"
Lyder godt - så vender jeg tilbage :-)
"With my power and your potential, can you imagine what we might accomplish together? We might shake the Surpreme Chancellor from his seat, and earn rewards beyound our wildest dreams!"
- Darth Howl til sin lærling i bogen "Fatal Alliance"

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så fik jeg osse købt spillet, så mangler man bare at få det prøvet, nogen der har spillet det, som syntes det er sjovt?

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
jeg spiller det faktisk tit med mine forældre (som syntes det var skægt at der var et dansk SW spil, jeps, jeg er fra et nørd hjem) - og jeg spiller det også en del med ungerne i SFO'en, hvor jeg arbejder.

Det gode ved spillet er, at man kan spille med, uden at vide noget som helst om Star Wars, fordi man ikke behøver svare på spørgsmål for at klare sig gennem spillet. Det er en fordel i SFO'en, hvor børn, der ikke gider Star Wars, godt kan spille med alligevel :)

Til gengæld har jeg fundet mindst et kort med fejl på ;)

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Udmærket! Så kan min 7 år datter osse være med.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så fik vi spillet det 2 gange, og ja det er rigtigt sjovt!
Det skulle vel ikke være den med Cordé, som du tænker på? :roll:

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
uh, nej, den siger mig ikke noget! Men der er et kort med et billede af Mustafar og Obi-Wan og Anakin, der kæmper, og så lyder spørgsmålet: Hvor er Obi-Wan Kenobi og Luke Skywalker under denne kamp?

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
tja Luke er ikke født endnu, så....  :lol:

Så nu der 2 kort fejl.