skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Deathtroopers

(Læst 8663 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lordolsen

• Jedi Mester
  • Republik NU!!!
Den har været til salg i Danmark men ikke udgivet i Danmark... Hvis den har været udgivet vil det sige at et dansk forlag har solgt den gennem deres netverk og det har de ikke. Boger er blevet parallelimporteret til landet. Det er noget helt andet.

Carsten
Gudrun Ensslin: "Anti-imperlistisk kamp og seksuel frihed høre sammen."

Eller udtrykt med Anderas Baaders ord: "At knippe og skide er to sider af samme sag."

Qui-gon Dannie

• jeg er en
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • may the force be with you
så har jeg lige bestilt bogen på engelsk godt nok er jeg kun 12 (bliver snart 13) men jeg må prøve så godt jeg kan :wink:
hehe ja elsker star wars

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Uha hvor kan jeg anbefale den her bog nu... Jeg har ikke læst den, men lyttet til en audiobog udgave af den, en udgave som er fuld længde (og ikke forkortet som ellers er meget populært blandt audiobøger).

Ham der læste den op gjorde den helt fænomenal, han tilføjede fede stemmer til alle karaktere, og så havde forlaget lagt fede lydeffekter ind her og der, uden at de overtog, men nok til det blev åndsvagt skræmmende at lytte til.

Indholdet af bogen i sig selv er super fed, historien er underholdende, med nogle fede karaktere og en spændende handling. Da man jo ved det er horror sidder man og venter på hvornår der sker nogle små skræmmende ting, men alligevel så shockere de en hver eneste gang. Måden som zombierne er beskrevet på er virkelig godt gjort. Forfatteren har virkelig et tag på det her horror sjov, og samtidigt også på Star Wars. Kombinationen af de to var frygtet fra bogen blev annonceret, hvilket er fair nok. Men jeg vil anbefale alle at læse den, for nøj hvor nød jeg den, og har gennydt den et par gange nu, blot for at have samme mængde frygt siddende alle gange... Nøj hvor er det fedt.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
Jeg har læst bogen, og jeg må indrømme; jeg var ikke imponeret. Meget hænger nok sammen med, at jeg har svært ved at føle den spænding og nerve, der skal være i en gyser. Der kommer ikke rigtig ud på skrift. Det er nok en anden oplevelse på lydbog, men jeg synes absolut ikke det fungerede i bogen.

***SPOILER***

Jeg har også en række andre problemer med bogen. Først og fremmest kan jeg overhovedet ikke forstå hvad Han og Chewie skal i den bog. Når nu man laver en bog, der centrerer sig om nogle nye personer, hvorfor er det så nødvendigt at hive nogle af de gamle prøvede kræfter ind. De har efterhånden været igennem nok og ærligt talt så virker de noget malplacerede. Samtidig så ved man jo at de vil overleve, så der bliver ikke den samme spænding om udfaldet af flere situationer.

***SPOILER SLUT***

Derudover synes jeg forfatteren har lidt svært ved at beskrive atmosfæren og omgivelserne, som hovedpersonerne befinder sig i. Jeg synes ikke generelt jeg har det problem, men det kan selvfølgelig også være at forfatterstilen bare ikke fangede mig ordentligt. Det fungerede i hvert fald bare ikke for mig.
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor