skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Starkiller?????

(Læst 2061 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
Jeg har et spørgsmål som jeg håber nogle kan svare på.

hvor hedder starkiller lige pluslig Galen Marik, det navn bliver da ikke nævn i spillet, der hedder han kun starkiller.

nogle der ved det.

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Galen Marek er hans rigtige navn, hvorimod Starkiller er hans kodenavn. På samme måde som James Bonds kodenavn er 007
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
  • The force is strong in this one
Det er fordi han først for navnet starkiller efter man har besejret vader i unleashed 1. Det er hans sith navn ligesom anakin hedder vader :-) :-)
Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Clone_Commando66

• Jedi Ridder
det er bare mærkelig at man ikke høre om det

Clone_Commando66

• Jedi Ridder
Det er fordi han først for navnet starkiller efter man har besejret vader i unleashed 1. Det er hans sith navn ligesom anakin hedder vader :-) :-)

de kalder ham da Kodename Starkiller hele spillet igennem!!!

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
  • The force is strong in this one
Kan godt være jeg taget helt fejl.... men det var lige sådan jeg huskede det
Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Sanity is for the weak
Korrekt, Starkiller er hans dæknavn, og samtidig en tribute til Luke (ret mig hvis jeg tager fejl), der engang i de tidlige manuskripter hed Starkiller til efternavn, inden han fik navnet Skywalker. Galen Marek er det navn, Starkiller fik af sine forældre da han blev født. Starkiller er altså ikke et sith-navn som Darth Vader eller Darth Sidious, men snarere på linie med James Bonds 007, som Sindhøj nævner.

Jeg vil tro han selv er mere vant til navnet Starkiller, fordi Vader har opdraget ham med det navn. Muligvis i et forsøg på at fjerne identiteten 'Galen Marek', der er lig med den lille uskyldige dreng han fandt på Kashyyyk, og i stedet fremme 'dræbermaskinen' Starkiller, som Vader har nytte af. Men han hedder stadig Galen Marek, og begynder vist også at bruge det navn, da han forlader den mørke side for at hjælpe oprørene.

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!