skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Clone Wars - Season 4

(Læst 15509 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
Der er jeg helt enig og jeg glæder mig til at se hvad de gør ved fives og jesse(?) og også hvad de gør ved krell

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
Jeg kan uden tvivl sige, at "Carnage of Krell" var den bedste episode af The Clone Wars jeg nogen sinde har set! Det var utroligt spændende, fed action, og en fantastisk slutning!  :-D

Carnage of Krell-SPOILERS (Markér teksten for at læse den)
Jeg synes det var ret fedt med referencen til Episode III, da klonerne skal til at anholde Krell. "It's treason, then." Tænkte allerede på det, da man kunne se hvordan de stillede sig, med Krell der bare blev stående med ryggen til.
Synes også det er meget sjovt at vi næsten kun har set 501st-troopers kæmpe mod Jedi.  :-)

Senest Redigeret: 19-11-2011, 23:47:21 af StarWarsDKYT

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
Glimrende episode jeg er ked af de kloner vi mistede og krell thank god we got rid of him.

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
ja tænk at waxer døde

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
Ih nu har jeg set kidnapped og hvor er det rart at se hvordan serien udvikler sig grafik, hvordan obi-wan hvor blå mærker og bank, hvordan tunikaerne krøller når der bliver taget fat i dem og hvordan der er mere liv i deres hår og ansigter :)

Et glimrende afsnit også, men de presser godt nok Anakin lidt meget

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
  • Run jedi run you've only prolonged the inevitable
Hvad filen er det nu den der side hedder hvor man kan se episoderne gratis, der også en masse andre tegnefilm som gargoyles osv.  :?
The unsuspecting fools, know not what awaits..

Drannion

• Jedi Ridder
Hvad filen er det nu den der side hedder hvor man kan se episoderne gratis, der også en masse andre tegnefilm som gargoyles osv.  :?
Ved ikke om det er den side du tænker på, men jeg har sendt dig et link i en PB  :wink:

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
Nu har jeg set det første afsnit i det nye år. glimrende afsnit og godt at se lidt mørke kanter både i anakin og i rex

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
Øv hvor irriterende, XXXX er nede  :x

Siden er godt nok også blevet hacket lidt, der popper konstant alt muligt op ligemeget hvad man trykker på.

Øv øv øv  :x

Nogen der kender et andet sted hvor man kan se sæson 4 ?
Senest Redigeret: 22-01-2012, 20:10:35 af Mara Jade

Drannion

• Jedi Ridder
Øv hvor irriterende, XXXXX er nede  :x

Siden er godt nok også blevet hacket lidt, der popper konstant alt muligt op ligemeget hvad man trykker på.

Øv øv øv  :x

Nogen der kender et andet sted hvor man kan se sæson 4 ?
XXXXXX fungerer da fint såvidst jeg kan se? De eneste popop-vinduer jeg ser, er reklamer og dem kan man bare lukke igen ;)
XYXYXYX var den side, som XXXX plejede at få deres videoer fra, og den blev for nyligt lukket af USA's regering, i forbindelse med et lovforslag om at censorere internettet, eller noget i den stil. Men jeg vil ikke begynde at diskutere politik her på siden, eftersom det er vidst er forbudt.
Såvidt jeg ved må vi heller ikke linke til den slags i trådene, men jeg er ikke administator, så det skal jeg ikke blande mig i.. Men XXXXX har fundet en ny kilde, så du burde godt kunne se deres videoer. :-D
Senest Redigeret: 22-01-2012, 20:11:13 af Mara Jade

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
Citér
XXXXX fungerer da fint såvidst jeg kan se? De eneste popop-vinduer jeg ser, er reklamer og dem kan man bare lukke igen Wink
XYXYXYX var den side, som XXXX plejede at få deres videoer fra, og den blev for nyligt lukket af USA's regering, i forbindelse med et lovforslag om at censorere internettet, eller noget i den stil. Men jeg vil ikke begynde at diskutere politik her på siden, eftersom det er vidst er forbudt.
Såvidt jeg ved må vi heller ikke linke til den slags i trådene, men jeg er ikke administator, så det skal jeg ikke blande mig i.. Men XXXX har fundet en ny kilde, så du burde godt kunne se deres videoer. grin

Jeg er ked af at sige det, men det gør den altså ikke.

Når jeg går ind på siden åbner der en blå browser hvor der står "Adversal" klikker jeg den skal lukke åbner der en nogle gange to og tre tomme browsere uden noget. Det sker hver gang jeg klikker på noget inden på XXXX. Det RET  irriterende når man skal klikke på tv series, star wars clone wars, sæson 4 og så det afsnit man er noget til. Det popper jo op hver gang jeg klikker. Jeg har ikke virus, og jeg oplever det ikke på andre sider end XXXX. Ergo, deres side er hacket  :wink:

De skriver selv på deres side As most of you have probably noticed, most of our videos are currently not working. One of our major video hosts was just shut down. Please give us a few days to add alternate links to each video. In the meantime please support our "Bring back XYXYXYXY" fan page.

Jeg kan kun se en hvid firkant der hvor filmen plejer at være.

Senest Redigeret: 22-01-2012, 20:13:57 af Mara Jade

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Jeg gør lige opmærksom på, at det ifølge vores regler ikke er tilladt at diskutere steder med ulovlige filer - derfor må jeg bede jer tage jeres diskussion om pågældende site andetsteds
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
jeg har fået indhentet mit hul i cw med det sidste nye afsnit der hedder massacre. og det er lige før jeg for ondt af ventress.. var ikke så vild med obi-wan trilogien