skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Clone Wars - Season 4

(Læst 14029 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
ja, jeg ved ikke, men jeg ville nok savne tarme og den slags, men det er jo så bare mig ;)

Altså, HVIS der kan gives en ordentlig forklaring på det, så fair. Men det er IKKE sejt, hvis Maul bare genopstår for at genopstå
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Seriøst, det er at springe over hvor gærdet er lavest, at hive en figur ind, som først blev hugget midt over og derefter faldt ned i et formodentligt bundløst hul, formodentligt kun fordi, at det er en kendt figur som er cool i manges øjne, hvilket var det samme der skete med Boba Fett. Om det så er for børn eller ej, eller avanceret lægevidenskab. Efter min mening bør de tage og bruge fantasien og finde på noget nyt, i stedet for at tage gamle emner op. Galaken er stor og fantasiens rækkevidde er uendelig. De har fundet på så mange andre fede ting, så HVAD i al verden stopper dem denne gang. Og alt dette vil være tæt op af at sige, jamen Dooku kunne da også have overlevet at få kappet hovedet af.

Og som Mara siger: tarmene og nyrene er ligesom også nogle temmelig vigtige organer, at leve med. Og der er visse dele af kroppen, som teknologien ikke liiiige kan erstatte.

Og ja, Star Wars er fiktion, men det behøver altså ikke at betyde, men det betyder ikke at vi SKAL acceptere det, om det så er blevet forklaret endnu eller ej.
Senest Redigeret: 16-10-2011, 01:30:20 af Jaina Solo

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Benji K

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
Hvad hvis det var en Clone som man så med Starkiller,Emperor Palpatine osv og Nightsisters bare hans dna liggende. Måske er han ikke rigtigt Darth Maul men lever af da Dark Side??? Man ser ham jo i krystal kuglen plus i filmen ser det lidt underligt ud.

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Hvordan mener du, med at det ser underligt ud?

Jeg synes stadig, at det er at springe over hvor gærdet er lavest, især hvis de tager klon tricket i brug igen. Og hvem andre end Palpatine skulle drage nytte af det og hvorfor skulle han? Han har jo Anakin og Dooku i sin hule hånd. Hvis der pludselig render en klon rundt af Maul, virker det meget suspekt og der vil ikke være mange personer tilbage at pege på, allerede der, hvem den sande Sith er og det vil være, at gå imod de allerede eksisterende film at gøre. Nu har jeg heller ikke fulgt særlig meget med i CW serien, men efter hvad jeg har læst mig til, herinde, har de allerede gjort det rigeligt, med fx. at give Anakin en apprentice og lade Qui-Gon vise sig, som et Force Ghost.

Og hvis det er, at han er en klon, er det ved at blive en lidt for typisk løsning, når man stadig har i hukommelsen, at folk som Starkiller og Palpatine har brugt disse metoder. Så hellere den avancerede lægevidenskab.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Men en klon ville dog i det mindste give en plausibel (omend lam og søgt forklaring) på, hvordan en mand, der bliver skåret midt over og tager på en lang flyvetur, kan overleve
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Øh.. angående det med børnehavebørn.. Så var det jo ikke så pænt sagt :| Jeg synes bare lige man skal vente med at fordømme det, når man ikke har andre argumenter, end at man antager Maul er død, når man ikke kan vide det.
Men vi skal selvfølgelig alle have lov at være her, og sige vores mening. Så jeg vil gerne undskylde, hvis jeg har fornærment nogen. Jeg vil ikke være uvenner med nogen over sådan en dum, lille detalje :-) Vi er her jo alle sammen fordi vi kan lide Star Wars, og så skal det da ikke være Star Wars, der splitter os.
Senest Redigeret: 20-10-2011, 15:53:35 af StarWarsDKYT

Drannion

• Jedi Ridder
Har lige set den nyeste episode, 'Darkness on Umbara', og det er helt sikkert min favorit-episode indtil videre fra denne sæson! Hvis man kunne lide afsnit som 'Rookies'(S1) og 'Landing at Point Rain'(S2) har man noget at glæde sig til :-D
Her previewet: http://www.starwars.com/watch/darknessonumbara_preview.html

Næste episode 'The General' er en fortsættelse af dette og ser også god ud!

Preview: http://www.starwars.com/watch/thegeneral_preview.html
Senest Redigeret: 31-10-2011, 19:10:23 af StarWarsDKYT

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Ja jeg synes i hvertfald at den nye episode var rigtig god! Kan godt lide sådan nogle krigs/ildkampe episoder :)

Drannion

• Jedi Ridder
Ja jeg synes i hvertfald at den nye episode var rigtig god! Kan godt lide sådan nogle krigs/ildkampe episoder :)

Samme her! Synes det hele havde en slags 2. verdenskrigs-stemning.  :-)

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
Ja jeg fortrækker i hvertfald sådan nogle episoder, så føler man virkelig at det er Star wars: The clone wars man ser. :)

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
Jeg har nu også fået set episoden og den har højnet niveauet gevaldigt i den her season.
 jeg foretrækker også klare klon episoderne og godt at se fives igen. Jeg syntes den var meget vietnam inspireret og det skadede den absolut ikke.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Drannion

• Jedi Ridder
Jeg har nu set 'The General' og den var bestemt heller ikke dårlig!

Mini-spoiler:
Synes det var mega fedt at se Appo! :D

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
fedt og se appo ganske kort, men han var der, måske for vi lov til at se mere til ham?
man har lov at håbe!

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
jeg tillader mig at doubbelt poste og sige at krell jeg er godt og grundig træt af...

Drannion

• Jedi Ridder
jeg tillader mig at doubbelt poste og sige at krell jeg er godt og grundig træt af...

Jeg vil sige jeg er træt af ham på den måde, at jeg synes han er et dumt svin. Men det er jo meningen, og jeg synes det bidrager til at gøre historien helt vildt spændende, og jeg glæder mig utroligt meget til næste afsnit!  :-D