skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Clone Wars - Season 4

(Læst 15665 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • All I did, I did it for you... To protect you
jeg håber der er en virkelig god forklaring på det!

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Drannion Entertainment på YouTube
jeg håber der er en virkelig god forklaring på det!

Håber jeg også :-) Men når man ser på det, er det ikke fordi der ikke er personer i SW der har overlevet værre. Fx. Grievous og Anakin. ;)

Her er lige et screenshot fra klippet:

Maul er da vidst blevet gammel..

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
han ligner den der cyborg maul der i en af tegneserierne

Drannion

• Jedi Ridder
han ligner den der cyborg maul der i en af tegneserierne

Ja, det tænkte jeg også på. Se hvor lange hans horn er..

Så lige der var et bedre billede af ham på starwars-com's forside:

Her ser han meget yngre ud! Nogenlunde som han gør i TPM! :-o
Gad godt at få lov at se ham i fuld figur.. Han burde jo mangle noget. :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
skal ærligt indrømme, at jeg slet ikke har fulgt så meget med i Clone Wars, som jeg burde :P Men at maul skulle være med, det er dog det latterligste indslag, jeg længe har hørt....  :|
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Helt enig med Mara. Selvom at jeg har læst mig frem til, at han ses nogle år senere, i EU universet. Synes dog, at det er komplet latterligt, at tage ham op igen.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
manden blev kappet midt over. Slut. Finito. Det dør man af.

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
ikke mindst af at faldet der efter vil jeg sige...

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Visse vasse, det var kun et kødsår. :-P

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Drannion

• Jedi Ridder
manden blev kappet midt over. Slut. Finito. Det dør man af.
Ja, ligesom at man dør af at styrte ned med sin jager og få ødelagt sin krop fuldstændigt? Eller af at få hugget 3 lemmer af og blive alvorligt forbrændt? ...

Nu skal I bare høre, kære venner: Star Wars er fiktion. Science Fiction, for at være mere præcis. Det betyder ganske enkelt, at man i dette univers kan tillade sig at have teknologi, og andre sjove ting, man slet ikke har i vores virkelige verden.  :-) Man kan have avancerede rumskibe, flyvende biler, laservåben, superkrafter, robotter, og meget mere. Og ja, så kommer det måske som en overraskelse for nogle af jer: Men man kan sørme også have avanceret lægevidenskab! Så derfor behøver I slet ikke bekymre jer om lille Grievous - han får da bare en ny krop! Og I skal heller ikke tænke på Anakin - nye ben og arme er på vej. Så hvorfor ikke stakkels Maul..? Ser I, det er kun fantasien der sætter grænser for, hvad der kan ske i et univers som Star Wars. :wink:
Og har I ikke nogen fantasi, burde I ikke se Star Wars, for der er pænt mange ting, der ikke er realistiske!!

Så drop jeres dumme fordomme. I aner ikke hvad forklaringen er, så vent indtil I har set afsnittet. I burde skamme jer noget så grueligt. Hav en fortsat god dag. :-)
Senest Redigeret: 14-10-2011, 13:22:08 af StarWarsDKYT

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Hov der var nok en, der mente han var bedre end alle os andre, hvad? ;-) Ligegyldigt hvad forklaringen er, så ændres det ikke ved, at maul er død. Er det en klogt, se, så kan vi snakke om det. Og jo, man kan da godt dø af det, anakin går igennem - det ville også ske i den virkelige verden. Men som du selv siger, så er det fiktion og der er avanceret lægevidenskab - men selv den mest avancerede videnskab kan ikke bringe folk tilbage fra de døde ;-)

Drannion

• Jedi Ridder
Ligegyldigt hvad forklaringen er, så ændres det ikke ved, at maul er død. Er det en klogt, se, så kan vi snakke om det. Og jo, man kan da godt dø af det, anakin går igennem - det ville også ske i den virkelige verden. Men som du selv siger, så er det fiktion og der er avanceret lægevidenskab - men selv den mest avancerede videnskab kan ikke bringe folk tilbage fra de døde ;-)

Nej, men nu ser vi altså heller ikke andet i filmen, end at han bliver hugget midt over, og falder ned i det der hul ;) Vi ser ikke engang om han rammer jorden! Luke kastede sig da også ud over kanten i ESB - døde han der? Man ser på intet tidspunkt i filmen, at han faktisk er død. Jeg mener nu også at der skal være en ordenlig forklaring på hans overlevelse, men synes det er super barnligt at man bare skal dødsdømme det på forhånd og komme med alt det sædvanlige "George Lucas kan ikke finde på noget nyt"-ævl. Darth Maul er mega awesome og han skal da have en chance!  :-D

Hov der var nok en, der mente han var bedre end alle os andre, hvad? ;-)
Og ja, det kan godt være jeg lød lidt overlegen, men følte bare folk reagerede sig så utroligt forudsigeligt.. Så jeg besluttede at hvis de ville opføre sig som børnehavebørn, så ville jeg behandle dem sådan. ;)

Clone_Commando66

• Star Wars Kotobukiya Collector
  • Jedi Ridder
  • Commander Cody the time has come. Execute Order 66
Ingen ved helt om han er død, det troede man jo osse om boba fett men han overlevede.

Mara Jade

• Administrator
  • Jedi Holocron
Selvfølgelig ved vi han er død. Når man bliver hugget midt over, så dør man altså ;-) Desuden så synes jeg godt nok det er lidt nedladende at kalde andre børnehavebørn, fordi man stilles sig kritisk overfor hvorvidt der er en god forklaring på mauls genopståen....

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
nu vil jeg helst ikke blandes for meget ind i jeres diskussion om børnehavebørn og så videre men jeg synes personligt det er sejt at maul genopstår og mener også at i clone wars skal man ikke tænke for logisk for så giver det ikke mening clone wars er her for børn og for underholdning ikke for at give mening og så vil jeg også holde med clone_commando man ved jo ikke om han er død hans vigtigste lemmer var der stadig hans hjerte og hjerne og lunger det må da være nok