skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

spiller i stadig

(Læst 4659 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • may the force be with you
jeg overvejer her nå jeg skal til at have lommepenge at spille Galaxies men jeg ved ikke om jeg gider hvis ingen spiller det mere også vil jeg gerne vide hvad det koster og om det er til at finde ud af hvis man kun er 11

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Jeg spiller det stadigvæk, men tror de fleste stopper når TOR udkommer. Serverne er lidt tømte og mange er ikke online plus folk, som har været med fra begyndelsen er begyndt at sige stop og de gider ikke spille mere.

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
  • *
Jeg er stoppet for ca. 2 år siden
The force is with me and I with it

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Har for nylig tjekket spillet ud igen pga. SOEs gratis 45 dage.

Er stadig ikke imponeret. Blev nødt til at transfer til Farstar for at møde andre folk, og gameplayet virker stadig forældet ift. hvad man kan få i andre MMOs.

Nyt indhold er der heller ikke for meget af. Tænk at den sidste expansion er fra 2005 - ikke godt nok SOE. Springer over denne her gang. Har også lagt mærke til i forums at mange veteraner fra 03-05 er begyndt at hoppe fra. Tror spillet får svært ved at overleve TOR.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Benji K

• Føler Kraften
  • *
Nej er da kommet noget, sieges i Bestine,Dearic og Keren plus Bounty Hunting i space nu. Selvom det sidstnævnte er jeg ikke glad for da mit fly ikke er særligt godt. Er vist også lang tid siden du har været derinde? Er også chronicles system,witches of dathomir, death troopers efter den der bog osv
Senest Redigeret: 26-06-2011, 16:23:39 af Benji K

Nova

• Jedi Ridder
  • When you're Yoda, nothing can stop ya
Nej er da kommet noget, sieges i Bestine,Dearic og Keren plus Bounty Hunting i space nu. Selvom det sidstnævnte er jeg ikke glad for da mit fly ikke er særligt godt

Woooow, ja, der er jo tale om masse af indhold siden 2005, hvor Trials of ObiWan kom.

I forhold til andre MMOs er SWG alvorlig bagud. Spillet er nærmest det samme siden NGE røg live. At SOE så oven i købet forlanger 100kr. om måneden er på kanten til kriminelt.
Porkins died as he lived - Covering a vast amount of space.

Benji K

• Føler Kraften
  • *

Darsha

• Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Ja det kan nok ikke betale sig at starte nu, men at påstå at spillet er bagud eller at der ikke kommer nye ting er ikke korrekt. Spillet er stadig langt forud fra andre MMOs idet at vi har sandbox og det har de andre ikke. Free-roaing space, free roaming planeter, chronicles, siegess, battlefields, themeparks, 8 spilbare racer, image designing som stadig slår mange spil, adv. player crafting og harvesting system, tøj og farvemiks i flere stile end det fleste.

SWG er ikke bagud, desværre. Det WOW har, har SWG også stortset. Inklusiv flyvende kæledyr nu. Det eneste der mangler er folkene til at spille det - og så et nogenlunde fornuftigt firma til at køre det. jeg så en film fra gameplayet i TOR i går og det ligner WOW... Tegneserie design og selv menuerne ligner WOW som brune og fantasy i stedet for spicce Sci-fi.

Det at vores sidste expansion er fra 2005 er ikke negativt. Vi får vores updates gratis og for alle, i stedet for at kun nogle har adgang til det nye content og man derfor bliver efterladt alene mens andre er i det nye område, nye dungeon m.v.
Det var et bevist valg fra SOE (Fan Faire 2006 mener jeg de sagde det) at de ville give updates i stedet for expansions. Det synes jeg er et rigtig fornuftigt valg. Så skal vi ikke længere vente 1 år på at betale yderligere 300kr for nyt content. Vi får det hver måned og det er gratis, samtidig arbejder andre Devs på de store updates såsom GCW 2 hvor nye fly bliver introduceret.