skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Rapport til senator Jak! ((Forgår før "A ally has..."))

(Læst 5044 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • may the force be with you
((Jak))

"hvis det er dit ønske så kan jeg måske skaffe dig nogle våben og et bedre fly end det du kom i" Jak taster et par komandore på computeren "hvis du ønsker det selvfølgelig"

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
((Kallawarr))

Kallawarr smiler venligt til den anden wookiee. "Tak for tilbudet, men det eneste jeg mangler er nogle våben. Imperiet tog min bowcaster fra mig da de fangede mig, men hvis du kunne skaffe en ny, så vil jeg være dig meget taknemmelig."

daniel-yoda

• Padawan
  • **
((Jak))

Jak rejser sig og går over til et skab "tror nok jeg har en fra før jeg tog til Coruscant den er lidt gammel og beskidt men den virker" han indtaster en kode til en boks og tager den ud "her er den" han ligger den på bordet "er den fin eller skal jeg se efter en hel ny"

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
((Kallawarr))

Kallawarr lader fingrene danse hen over den, for at mærke efter om den stadig er i fin stand. "Der er intet galt med den," svarer han henrykt og puster en sky af støv væk fra våbnet. Tilfreds med at havde fået fat i en bowcaster igen. "Mange gange tak," siger han taknemmelig.
Senest Redigeret: 30-03-2011, 23:03:33 af Darth Krellan

daniel-yoda

• Padawan
  • **
((Jak))

"jeg håber det kommer til at gå godt på Dac og jeg vil meget gerne høre fra dig igen" Jak rejser og bukker

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
((Kallawarr))

Kallawarr rejser sig også og bøjer hovedet til et nik til wookieen. "Det skal jeg nok, Senator," svarer han.

daniel-yoda

• Padawan
  • **
((Jak))

"har du alt du skal bruge nu" Jak trykker på en knap og straks kommer hans droide ind "hvad kan jeg gøre for dig senator " siger droiden droiden går med noget mad og stiller det på senatorens bord "hjælp denne wookiee videre til sit skib" siger Jak til droiden.

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
((Kallawarr))

"Du har allerede hjulpet mig så meget du kunne. Endnu engang tak for hjælpen." Kallawarr rækker senetoren hånden. "Jeg kan nu godt selv finde tilbage til skibet. Det behøver du ikke at bekymre dig om..."

daniel-yoda

• Padawan
  • **
((Jak))

"jeg vil gøre alt for at slippe væk fra den droide men den bliver bare her"

Darth Krellan

• The Great
  • Jedi Ridder
((Kallawarr))

"Så farvel og held og lykke i senatet," siger Kallawarr og forlader lejligheden, for at begive sig over til sit skib og derfra videre til Daq.
Senest Redigeret: 31-03-2011, 22:08:47 af Darth Krellan