skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Pyjamas eller Ej

(Læst 2662 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Vi ser intet sovetøj i TCW... indtil nu

http://starwars.com/theclonewars/dooku_pajamas/index.html

Nogle undrede sig over at Dooku havde pyjamas på i de nye TCW previews. Det vække en tanke i mig, som jeg har haft længe, at man ser ingen form for sove tøj i TCW. I Brain Invaders lægger Ofee og Ahsoka sig til at sove, MED ALT TØJET PÅ. I mit tilfælde, hm hm, sove jeg gerne i lidt mindre tøj end Ofee ihvertfald. Ahsoka har jo allerede mindre tøj på, i forhold til andre jedi's. Lucasarts vil måske ikke ha' at man ser PIGER i NATTØJ. Det er jo et børneprogram. Men vær lidt seriøs. I Ben 10 (som jeg aldrig ser, seriøst) har personen Gwen nattøj på. Jeg kan ikke lige komme med andre eksepler i dette tilfælde men læg gerne nogen ind.

Jeg siger ikke at man skal se flere let på klædte kvinder i TCW, men se på Ahsoka. Men lad nu være lidt seriøs. Ingen sover i jeans og nederdel. Kun hvis man er virkelig træt :-D Dette er ingen stor sag, men da jeg lige så Dooku i nattøj, så hvis der er flere sove situationer så lad dem kommer i nattøjet, ikke fuld armor.

Man ser Obi-Wan i miniserien, prøve at sove i sin jedi armor. Det kan man forstå for de er midt i et slag. Kloner tager også en dragt på når de har fri, nok til at sove i :-)
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Øh..? En pige i pyjamas er ikke ligefrem det mest vovede, eftersom det er løst siddende tøj, der dækker det meste af kroppen og skjuler formerne. :-P Men der er da stadig andre ting, der er mere vovede, som fx Aayla Secura, måske?

Som der står i artiklen har det jo noget at gøre med, at Dooku er rig, og skal vise det. Og i filmene ser vi da flere personer sove, uden alt deres tøj på. :wink:
Men så vidt jeg husker har Bariss og Ahsoka heller ikke dyner på. Så mon ikke det bare var ligesom at tage en lur? Når jeg tager en morfar på sofaen tager jeg da ikke alt mit tøj af :-D

Og vi skal nok lige passe på det her ikke bliver for politisk, for det er såvidt jeg husker forbudt her :wink:

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Ja men vi ved ikke hvad klokken er på det tidspunkt.

De bruger hvis ikke dyner, men tæpper når de skal sove. Det er vist ret britisk at gøre det :|

Jeg mener heller ikke at sige at en pide i nattøj er voved. Men det synes måske Dave Filoni :? Men lad os nu ikke blive for politiske, som SWDKYT siger.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Se afsnit: Clone Wars - S3E09 - Hunt for Ziro
Jeg tror godt de ved at der er unge mænd der sider og ser showet!  :-P