Vi ser intet sovetøj i TCW... indtil nu
http://starwars.com/theclonewars/dooku_pajamas/index.htmlNogle undrede sig over at Dooku havde pyjamas på i de nye TCW previews. Det vække en tanke i mig, som jeg har haft længe, at man ser ingen form for sove tøj i TCW. I Brain Invaders lægger Ofee og Ahsoka sig til at sove, MED ALT TØJET PÅ. I mit tilfælde, hm hm, sove jeg gerne i lidt mindre tøj end Ofee ihvertfald. Ahsoka har jo allerede mindre tøj på, i forhold til andre jedi's. Lucasarts vil måske ikke ha' at man ser PIGER i NATTØJ. Det er jo et børneprogram. Men vær lidt seriøs. I Ben 10 (som jeg aldrig ser, seriøst) har personen Gwen nattøj på. Jeg kan ikke lige komme med andre eksepler i dette tilfælde men læg gerne nogen ind.
Jeg siger ikke at man skal se flere let på klædte kvinder i TCW, men se på Ahsoka. Men lad nu være lidt seriøs. Ingen sover i jeans og nederdel. Kun hvis man er virkelig træt

Dette er ingen stor sag, men da jeg lige så Dooku i nattøj, så hvis der er flere sove situationer så lad dem kommer i nattøjet, ikke fuld armor.
Man ser Obi-Wan i miniserien, prøve at sove i sin jedi armor. Det kan man forstå for de er midt i et slag. Kloner tager også en dragt på når de har fri, nok til at sove i