skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Jaxxon

(Læst 3290 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Stort var det, da Hasbro gav efter for underskriftsindsamlingen om en figur af Wilrow Hood (The Ice-Cream Maker Guy).

Næste projekt må nu være en officiel figur af Jaxxon, indtil da må vi jo nøjes med disse fan-made figurer.

Det må jo så nok forventes, at være en figur, som aldrig vil udkomme officielt, da George Lucas jo gav Marvel forbud mod at anvende ham i yderligere historier. Og så igen hvem ved, hvis der er penge i en sådan figur ved man aldrig, hvad Lucas Film og Hasbro finder på.
Senest Redigeret: 01-01-2011, 09:21:15 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Padmé Amidala

• Youngling
  • **
  • Køn: Kvinde
Hvor er den grim... Det er det eneste, jeg kan sige!
Automatic doors makes me feel like a jedi...

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Enig den er da godtnok for klam den figur.

Håber aldrig Hasbro vælger og udgive den da  :|
Darth Pingu Awakens

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Tja, nu må jeg indrømme at jeg aldrig har læst Jaxxons baggrunds historie, og derfor ikke aner om det muligvis kunne være en figur jeg gerne ville have på det grundlag. Men umiddelbart, så håber jeg at Hasbro giver denne plads i deres årlige udgivelser videre til noget som der er meget mere pres på at få, eksempelvis ville jeg gerne se flere EU karaktere, selvom Hasbro siger at der bliver meget tørt med dem fra nu af, hvor Comic-Packs linjen er afsluttet. Selv håber jeg på flere karaktere fra KOTOR spillene, Rogue Squadron bøgerne samt Republic Commando bøgerne. Hvis Jaxxon skulle komme på bekostning af jeg ikke fik en Kal Skirata eller lignende figur så ville jeg helt klart været imod den.

Ikke at sige jeg nok ikke ville købe den, netop fordi den er så speciel, men der er bare nogle karaktere som er vigtigere i mine øjne, og forhåbentlig også andre samleres.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Det var ment som en spøg selvfølgelig, husker nemlig den voldsomme negative reaktion på denne karakter, da Wookiee startede et emne om ham (Jaxxon) i Marvel sektionen.
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Sidste uge skrev jeg om genoplivningen af Jaxxon i en webcomic.

Dette emne, om en officiel figur af Jaxxon, var selvfølgelig oprindelig ment som en spøg, men faktisk var Jaxxon en af kandidaterne i Hasbro's fan poll i efteråret 2011. Havde den vundet var figuren produceret, det viser lidt om hvor langt ude Hasbro efterhånden er, obscure Marvel karakterer og 25+ forskellige clone troopers.