skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars Live rollespil?

(Læst 7587 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NEXU

• Gæst
hej folkens

Det er nu et pa år seden at vi lavede Star Wars Live rollerspil i Shadow Legion, vi fik faktisk et pa spil op at køre og der hvar også fede kostumer og våben med til spilene, men de fåregik på skoler og det er mega svært at lave en skole om til et star wars miljø og det var nok en af de ting som jeg persontligt, ikke hvar helt tilfres med, det som nok kunde have væredt godt, ville nok være det hvor vi var i hareskoven, hvis der hade væredt dukket flere deltager op til spillet, men der kom jo også noget godt ud af det nemlig vores Battletag sytem, som går ud på at men bruger laser tag våben til liverollespil, det har vi spillet en del lige siden, lige pt bruger vi det til vores ejet battletag spil som fårgår i kbh. hvor vi køre rundt i biler og spiller agenter i et Battletag spil som heder SALVATION, som entlig er en science fiction historig, som vi er hved at skriv.

men nok om det, der hvar jo også nogle af jer andre her på skywalker.dk som også laved nogle Star Wars Live rollespil, hvordan gik det med dem? kom i ud og spille og hvar det godt?

Er der nogen her som er eller kender nogen som er hved at lave noget Live?

Og til sidst er der interasse for noget Star Wars live rollespil her i DK? 

Jara

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Kvinde
Det er godt nok en gammel besked, men jeg svare alligevel
synes det lyder rigtig interassant, kunne du måske fortæller lidt mere hvordan i gjorde?
"Until the possible becomes actual, it is only a distraction"

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
Jeg vil forslå dig Jara at gå ind på http://shadowlegion.danskforum.net/

Her vil du nok hurtiger finde info om det :-)

- Marster

Jara

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Kvinde
"Until the possible becomes actual, it is only a distraction"

AndreasM

• Uberørt af Kraften
  • *
Jeg ved ikke om man kan bruge det som målestok for om der er interesse for det i DK (jeg spiller ikke selv Star Wars live rollespil), men der er da webshops som sælger udstyr til det.. Vil ikke tro at de sælger det, hvis de ingenting sælger. Her kan man fx købe et Star Wars lyssværd sleeve :) http://www.andros.dk/catalogsearch/result/?q=star+wars&x=-1075&y=-259 Selvom Star Wars ikke er min yndlings genre, er jeg faktisk blevet lidt lun på det sleeve her :)