skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Projekt Blizzard Force

(Læst 3118 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
YES sir... Endelig fik jeg nølet mig til at tilføje en af Imperiets walkere til samlingen. Derved starter mit "store" projekt endeligt, længe har jeg gerne ville finde et diorama som jeg gerne ville bygge engang, potentielt bag noget glas vitrine, men det må lige vente med sådan noget stygt arbejder ^^. Dog så kræver det mange figurer, og efter megen eftertænksomhed så valgte jeg at mit fokus skulle være at bygge "Hoth" slaget, og starte ud med Blizzard Force.

Nu er Blizzard Force jo en relativ bred betegnelse, men jeg tænker her film specifikt, og ikke noget af det EU udviddelse der er af slaget (eksempelvis der var Turbo Tanks på Hoth O_o)

Men uden alt for meget videre snak så følger her en billed beretning af mit nuværende "Blizzard Force"

Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Det ser godt ud alus :D Jeg syntes at vi skal mødes og sætte vores KÆMPE AT.AT'er ude i snen hehe for den nye AT.AT er kæmpe stor, den kunne ligeså godt være en ny hund :D

Men jeg glæder mig til at se det endelige  ;D

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Ja så tog jeg jo i Toys'R'Us idag for at hente en "Rise of Boba Fett" battlepack som er en del af Clone Wars serien...

Det endte ret brat med at jeg ikke havde den med hjemme til trods for at Toys havde en 3-4 stykker på lager, men der var noget med et voldsomt udsalg der ret hurtigt fik mig til at skippe den og istedet forkusere 100% på Blizzard Force.

Den kære AT-AT som normalt går til 1399,95 var reduceret til 199,95 DKR, umiddelbart var jeg lidt forvirret, og tænkte det måtte være en fejl og jeg tjekkede den lige på butikkens computer... Men den var skam god nok, 199,95 DKR pr. AT-AT... Hmm den kunne jeg jo ikke lade gå forbi mig så... Og jeg endte med at slæbe 4 stykker med hjem...

They call me Tauntaun ;)

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
Det er så lækkert :D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
 :-o Det var lidt af et udsalg! Forstår godt du købte nogle af dem i stedet, når de var sat så meget ned.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

sunejensen01

• Uberørt af Kraften
  • *
Mega sindsygt fund  :-o.
Jeg er officielt pisse misundelig.
Et eller andet sted tror jeg der må være tale om en slags fejl - ikke en fejl i den enkelte butiks skiltning, men måske en regnefejl i den centrale regnskabsafdeling (eller hvad de nu hedder, dem der sætter priserne). Det ligner i hvert fald slet ikke Toys R US at lave den slags knaldtilbud med vilje. De sætter sjældent noget ned, og hvis de gør er de nogen lidt andre procenter de tager af prisen. Men superfedt for dig uanset om det er en fejl eller ej!

MvH Sune

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Mega sindsygt fund  :-o.
Jeg er officielt utrolig misundelig.
Et eller andet sted tror jeg der må være tale om en slags fejl - ikke en fejl i den enkelte butiks skiltning, men måske en regnefejl i den centrale regnskabsafdeling (eller hvad de nu hedder, dem der sætter priserne). Det ligner i hvert fald slet ikke Toys R US at lave den slags knaldtilbud med vilje. De sætter sjældent noget ned, og hvis de gør er de nogen lidt andre procenter de tager af prisen. Men superfedt for dig uanset om det er en fejl eller ej!

MvH Sune

Der var skam ingen regnefejl, men AT-AT'erne fylder ufatteligt meget på lager i både butikker og varehuset, og endnu mere på hylderne, så de skulle hurtigt ud igen inden der begyndte at droppe nye vare ind her til marts/april stykker, hvis ikke sådan nogle dyre ting ryger til jul, så sidder de som oftest fast i butikken til næste jul. Sådan var faren ved AT-TE'en, Turbo Tanken og Tusindårsfalken. Den store battlepack "Rise Of Boba Fett" fra Clone Wars som kostede 1300 kr er i øjeblikket også nedsat til 650 for at få den ud af butikkerne

They call me Tauntaun ;)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
De er faktisk mega fede. Fedt fund du har gjort der. 4 AtAt's er sku fedt.

Xeavyz

• Youngling
  • **
  • The Force is strange in this one....
Dejlig pris for walkerne, kunne da godt bruge et par stykker til den pris :-)
Got the story, who wants to make the movie.....

It is all just pictures.....

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
Ja, nu bangler du bare ca 500 snowtroopers :D

jeg kan så sige at jeg fik fin AT.AT Gratis af Toys'R'Us  :-) høhø, og for at drille Alus, næsten en måned før ham  og jeg kan godt sige jer at han var missundelig  :-D

Nå, tilbage til emnet.

Jeg glæder mig til, at høre om hvordan du vil lave isen og landskabet :D

Marster