skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

sw galactic battlegrounds

(Læst 1897 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

daniel-yoda

• den yngste mester i historien
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • may the force be with you
kan det stadig købes vil nemlig ønske mig det i julegave men hvis det ikke kan købes mere skal jeg jo ønske mig noget andet

nu har jeg det altså og må sige synes det er mega fedt men jeg mangler lige lidt øvelse
Senest Redigeret: 31-10-2010, 20:12:06 af daniel-yoda

daniel-yoda

• Padawan
  • **
vil selvfølgelig også gerne høre jeres mening om spillet og høre lidt om hvad man kan

Jedi Knight of Den

• Gæst
Det kan man skam  :-) I hvert fald over nettet. Har godt nok ikke prøvet det selv, så der må en anden træde til. Kan derimod anbefale Empire at War, der er i samme stil med bedre grafik og lign.

Men kan som sagt ellers ikke sammenligne de to spil, da jeg ikke har prøvet Galactic Battlegrounds.

Håber jeg var til hjælp  :-)

daniel-yoda

• Padawan
  • **
det var du men har empire at war begge spil fik dem i en gold pack
Senest Redigeret: 22-10-2010, 16:15:13 af daniel-yoda

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Star Wars Galactic Battlegrounds...

Puhaa det er mange år siden jeg spillede det spil sidst, men har dog stadigvæk det til at ligge.

Spillet er i sig selv egentlig et okay spil, det kører og der er fin balance mellem racerne involveret (Rebels, Empire, Wookies, Gungans, Trade Federation og Naboo... Hvis man har Clone Campaigns får man også Republic og CIS) Det er relativt simpelt at gå til, og kræver hverken meget taktik eller tanke. Ens computer burde heller ikke får stress af at spille det her spil (medmindre den er over 10 år gammel).

Spillet indeholder faktisk en fin database omkring planeter, karaktere, racer osv. der optræder i spillet, den skal man slet ikke se bort fra.

Hvor mit meget meget meget store problem med spillet ligger, er det faktum det faktisk er så godt som 100% Age of Empires II, bare med star wars ting. Menuer, editoren, grafik, opsætning, motor, system, udvikling... Virkelig alt er bare Age of Empires II i Star Wars universet. Det kunne ligeså godt hedde "Age of Empires II: Star Wars Edition", så grumt er det her virkelig.

Forstå mig ret, Age of Empires II er et genialt spil for sin tid, men jeg var meget meget skuffet over Galactic Battlegrounds egentlig bare er præcis det samme, bare buer, sværd og katapulter er udskiftet med lyssværd, blasters og tanks.

Så hvis du vil spare dig selv for en semi dårlig oplevelse så lad være med at købe det, og find noget andet sci-fi RTS at spille. Ud over "Empire at War" kan jeg slet ikke komme på noget godt Star Wars RTS
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.