skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

nye film

(Læst 5017 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Benji K

• Føler Kraften
  • *
  • Køn: Mand
Måske blir de lavet??, for lyder som om i mit hoved at de også blir optaget i 3D og man så laver en alderende Luke, Leia og Han Solo ned til det de ville ligne i filmen og ikke som nu som de ser ud i øjeblikket

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Luke, Han og Leia er ikke nødvendige, hvis den foregår 100-1000 år efter ROTJ. Der er de alle døde eller MEGET gamle, hvis det er 100 år efter kun.

Jeg tvivler på det, men jeg kan tage fejl. Jeg synes bare ikke, at I skal gøre jer nogen store forhåbninger, før Lucasfilm selv har announcet det, hvis det sker. Som artiklen nævner, de er kendte for at holde kortene tæt ind til kroppen, så rygterne kan lige så godt være noget, man ikke skal stole på.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Sindhøj

• Premierløjtnant
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
Som tidligere nævnt har Lucasfilm jo også allerede været ude at benægte rygterne som "completely false", for at bruge deres egne ord.

Vi skal forhåbentlig ikke til at have en ny Supershadow med baggrund i disse rygter...
"This threshold," he announced through a happy grin, "is mine. I claim it for my own. Bring on your thousands, one at a time or all in a rush. I don't give a damn." His flourish ended with the blade slanted before his chest, and his teeth flashed in the gloom. "None shall pass."
- Ganner's Last Stand, Traitor