skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Dressing A Galaxy

(Læst 2924 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Tænkte at denne sektion godt kunne bruge lidt opdatering. :-)

Dressing A Galaxy(DAG) er en bog om kostumerne i Star Wars. Den fokuserer på episode I-III, men har også lidt referencer og sammenligninger med kostumer fra episode IV-VI.
Grundet de mange billeder og beskrivelser af de forskellige kostumer, så er det en god ressource for folk, som interesserer sig for kostumedelen af Star Wars og gerne selv vil lave et af kostumerne. Den har også noget concept art og kommentarer fra dem, som har lavet kostumerne.

Der findes en udvidet udgave af DAG, hvor der er stofprøver med til nogle af kostumerne og en DVD. Hvilke stofprøver der er med er tilfældigt udvalgt.

Selv har jeg standart udgaven af bogen til at stå, og jeg ville da ikke ha' noget imod også at ha' den udvidede udgave. 8-)
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Padmé Amidala

• Youngling
  • **
Well, så vil jeg starte med et lille offspring spørgsmål: Hvor har du købt den?  :-D Og er det egentlig muligt stadigvæk at få den?
Automatic doors makes me feel like a jedi...

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Padmé det er muligt at købe den her fra Play.com, den alm udgave til små 62.30 pund med fri levering, men der er også muligheden i linket under Play.com linket til Forbidden Planet hvor du kan købe en special edition af bogen, som ser ret lækker ud ^^

http://www.play.com/Books/Books/4-/654386/Dressing-a-Galaxy/Product.html?ptsl=1&ob=Price&fb=0

http://forbiddenplanet.com/1980-star-wars-dressing-the-galaxy-the-costumes-of-star-wars/

Jeg har selv kigget på den et par gange Leia, og jeg må indrømme jeg er meget fristet til at købe den special edition af bogen. Jeg går ud fra der er en masse spændende læsning, og selvfølgelig nogle smukke billeder til bogen.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Padmé; har købt Mara's gamle udgave, da hun købte special versionen, men har også kigget længselsfuldt på special versionen selv. Kan ikke huske om de pt har den på amazon, men har før set den der. Eller du kan følge Alus' links og se på dem der.

Alus, jeg vil ikke trykke på de links, da jeg så bare bliver fristet til at købe special versionen. :wink: Læsningen kan jeg ærlig talt ikke sige så meget om, da jeg altid ender med at kigge billeder, når jeg åbner bogen. :lol: Men jo, der er rigtig mange gode billeder; bogens eneste minus er, at der ikke er nok billeder og kostumer med i den. :roll:
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Jeg så special udgaven i Forbidden planet, da jeg var i London i 2008 til LF&CC og må sige, at den er rigtig flot med nogle cool ekstra ting. Boksen er kæmpestor og temmelig tung, så den vil blive dyr i fragt, hvis man bestiller den over nettet.

Der er i øvrigt også kommet en bog i samme serie, som hedder Building a Galaxy.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.