skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars på Blu-Ray

(Læst 14882 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Så er der offentliggjort en lille ændring til en scene i RotJ.

http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2011/08/31/lucasfilm-confirms-change-to-blu-ray-release-of-return-of-the-jedi/

Min kommentar; Kan kun citere Vader: Nooooo, og tilføje et stort WHY THIS.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Kan kun istemme mig din kommentar HWR. Noooooo hvad er det dog GL laver ved vores elskede film, fair nok han vil give os et bedre visuelt indtryk af filmene, men at ændre på hvad karaktererne siger og gør.... Skal R2 så også til at tale så vi kan forstå hvad han siger?? eller bliver hans kommunikation tekstet? eller endnu værre, udstyrer GL R2 med de samme platte løfteraketter som i AOTC? Omg kan da kun sige GL has lost it.......
I reject your reality and substitute my own!!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg er enig i, at det nok ikke er den bedste ide, at give ham "No" replikken. Men, på en eller anden måde, kan det give én indtrykket af, at Vader får et øjebliks fortrydelse, ligesom Anakin gjorde, da han savede hænderne af Windu og Palpatine sendte ham på en flyvetur. Når jeg ser scenen i ROTJ, tænker jeg nogen gange, at Vader faktisk kunne have grebet fat i Palpatine, inden han styrter i afgrunden, eller grebet ud efter ham med Kraften og løfte tilbage over rækværket. Men, lige meget hvad, det er kun en sølle replik. Resultatet er stadig det samme: Palpatine dør. Det er jo ikke ligefrem sådan, at de har besluttet sig for, at ændre hele slutningen. Det er jo ikke første gang, at de laver den slags ændringer, så det kommer ikke helt bag på mig.

Jeg siger ikke jeg billiger det. Prøver bare at se det logiske i denne beslutning. Og jeg tvivler på, at de sætter tekster på Artoo, eller Chewie for den sags skyld :wink: (Threepio mister jo sit arbejde der :-P ) eller giver ham hans løfteraketter igen. Tror at sidstnævnte kræver større arbejde, end at pudse effekterne op og gøre det 3D venligt, når man tænker på, at det er 30+ år gamle film plus indspilning af nye scener, ingen mening vil give, i OT :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Og nu er der jo heller ikke så langt tid tilbage :D
'

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Så er der offentliggjort en lille ændring til en scene i RotJ.

http://artsbeat.blogs.nytimes.com/2011/08/31/lucasfilm-confirms-change-to-blu-ray-release-of-return-of-the-jedi/

Min kommentar; Kan kun citere Vader: Nooooo, og tilføje et stort WHY THIS.

Først da jeg lige hørte nooo, lyd det rigtigt dumt, men efter anden gang syntes jeg faktisk det er rigtig godt! Det udtrykker mere at kejseren bare skal holde fingerne væk fra Luke!

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
first though var: NOOOO det kan de da ikke gøre, det er så epic at han lider i stilhed second though, jeg håber ikke det bliver et noooo i samme stil som i slutning af epIII for det er fail! bare et hurtigt lille no inden han griber fat i kejseren kunne gå... vi skal bare ikke ha flere scener som i epIII

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Det er skrækkeligt, det er helligbrøde, og det er fuldstændig unødvendigt! Den eneste logiske forklaring på dette må være, at GL er gået ind i en lygtepæl og har slået hovedet!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Flere ændringer:

Dug i Jabba's Palace. Men jeg kan ikke lige forstå sammensætningen i dette klip - Leia hos Jabba før R2-D2 og C-3PO's ankomst?!

CGI Yoda i EP1

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • The Clone with the Quote book!
Nej, Mundi, den er jo bare blevet klippet dårligt der, da det første klip jo tydeligt er fra før Luke kommer og så klipper de til Threepio og Artoo. Det med duggen, er sikkert bare for at vise endnu en af de kendte væsner fra PT. Who knows.

Og CGI Yoda, kommer ikke bag på mig. Den havde jeg godt på fornemmelsen ville komme, selvom jeg ville have foretrukket, hvis de havde beholdt dukken.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
CGI yoda i tpm kan jeg leve med, da der er så meget andet computer lir i PT. sad lige og kiggede lidt på de andre klip der bliver reklameret for i yoda klippet og den effekt på ewokerne er faktisk ok, nu så jeg den godt nok uden lyd for ikke at blive endnu mere depri, som da jeg så klippet med nooooooooooooo Vader
I reject your reality and substitute my own!!

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • All I did, I did it for you... To protect you
det var skidt.... vaders no er noget *Censur*

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
  • Run jedi run you've only prolonged the inevitable
Jeg synes det er fedt nok. Man skal ikke glemme at Darth Vaders rolle egentlig er skabt af seerne. GL havde jo ikke regnet med at han ville blive mere interessant end hovedpersonen Luke og nærmest overskygge den virkelige bad guy kejseren. Så jeg synes det fint GL forsøger at få noget mere menneskeligt med ind over den ellers så inhumane og kyniske Darth Vader. Det illustrerer også rigtig fint at det som Luke og Padme tror på med at der stadig er godhed i ham er sandt.

Glæder mig til at se CGI Yoda i the phantom menace! En af mine yndlings SW overhovedet. Synes den dukke den oprindeligt er lavet med var mindre heldig. hehe :-D
The unsuspecting fools, know not what awaits..

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
"Det var først da Vader sagde "NoOoOoO" at jeg forstod, at han ikke ville have Palpatine til at riste Luke. Jeg kender flere (inklusiv migselv) der i alle disse år har antaget det bare var ved et uheld, da han kastede ham ud over kanten!"
      - En (ironisk) kommentar jeg læste på YouTube

Come on, Lucas.. Tror han virkelig folk er så dumme, at de ikke kan forstå hvad Vader føler?! Det, der altid har været så fantastisk ved Vader var, hvordan hans maske sagtens kunne få ham til at se skræmmende og grusom ud, men at man alligevel i RotJ, kunne se, hvordan han stod i forvivelse, mens hans søn var ved at dø. Og da Vader så ender med selv at ligge døende, efter sin selvopofrelse, ser han slet ikke ond ud. Man kan sagtens læse hans følelser, ud fra hans kropssprog, hvordan det bliver filmet, og musikken!!
(Det samme gælder for de fleste andre udtryksløse figurer, som f. eks. R2 og 3PO. De kan alle vise glæde, vrede, og sorg, med det præcist samme ansigt.)

Skal Luke så også begynde at sige: "Argh, that hurts! That really hurts! This is extremely painfull!!" når han ligger og vrider sig?! Det kunne jo være der var nogen der troede det kildede -.-
Senest Redigeret: 03-09-2011, 14:58:04 af StarWarsDKYT

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
....gør det ikke det??

;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
En alternativ version af scenen.

http://www.youtube.com/watch?v=LF4YGIg-lZA

Den er jo væsentligt bedre end der der nooooo crap.

Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.