skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Star Wars på Blu-Ray

(Læst 15174 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
Eller slå to fluer med et smæk og købe en Playstation III ;)
Darth Pingu Awakens

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
er jeg den eneste der synes at lydsiden til filmene er tynd? 6.1?!???!! ingen 7.1 i det mindste eller True HD??! come on! på THX promo DVD der er over 3 år gammel var der 6.1!

Der skulle angiveligt være 6.1 Master Audio

Citat fra: TheForce.Net
For those of you who were puzzled when Lucasfilm's Blu-Ray press release simply mentioned "6.1 DTS Surround Sound," fear not: DTS confirmed on Facebook that the Star Wars Blu-Ray sets will ship with "DTS-HD Master Audio 6.1."

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Med den høje kvalitet som blu-ray giver, skulle man jo gerne have et lydanlæg og tv der kan udnytte det...Den lille 21" monitor, som jeg har, kan man jo ikke se meget på!  :|

Darth Malak

• Lord of ultimate darkness
  • Youngling
  • **
Du kunne også bare nøjes med et blu-ray-drev til computeren. :wink:
Baah de lamer (syntes jeg)

Men jeg glæder mig sku også til det - håber at de kommer i 1080p men kan man det ?

The force is with me and I with it

Nemo

• En jedi i clone outfit
  • Jedi Mester
  • Quod in omni vita facimus in aeternum resonat
Er mega skuffet, lucas opfinder THX til sine SW film som kræver man har et 7,1 anlæg og så kommer filmene langt om længe på Blu-Ray og så kommer de kun med dts 5,1 det stinker efter min mening... Kan ikke forstå de ikke har lagt THX lydspor på.
I reject your reality and substitute my own!!

Qui-gon Dannie

• jeg er en
  • Padawan
  • **
  • may the force be with you
nogle der ved hvornår de kommer til danmark ?
hehe ja elsker star wars

Mr. Mundi

• C4 Deltager
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Are Too in the making...
Ifølge Laserdisken skulle de komme d. 12. september og ifølge DVDcity skulle de komme d. 13. september.
De fleste udgivelser i Danmark kommer om tirsdagen, så jeg vil umiddelbart forvente at d. 13. september er datoen.

Good judgment comes from experience
Experience comes from (surviving) bad judgment

darth vondo

• you can not kill the metal
  • Padawan
  • **
  • det er mig og jeg er 11 og jeg har intet liv. lol
Det er sku i en situation som denne jeg blive træt af at min familie ikke er den store film familie. vi har ikke en blu ray. Men jeg kan vel købe det efter min konfirmation. Men vent der skal jeg købe en el guitar. he he det der med penge er svært :| Men fedt nok at den kære lucas udsender dem alle sammen på blu ray. selvom der nok går noget tid inden jeg for dem, hvis jeg overhovedet gør. Jeg kan godt se "Du har jo allerede dem alle sammen" scenariet for mig :wink: Hwr man kan faktisk få de originale. I de versioner af de originale film som jeg har er der både den nye og de gamle versioner :-) Kan ikke helt huske hvor jeg købte dem :-)
i love metallica, iron maiden, linkin park and disturbed. hard rock halleluja. stop all this madnees on earth or we are out of the silent planet

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Hwr man kan faktisk få de originale. I de versioner af de originale film som jeg har er der både den nye og de gamle versioner :-) Kan ikke helt huske hvor jeg købte dem :-)

Har også selv de versioner af OT nu, skønt at man kan se filmene, som man så dem som barn i 1980'erne.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
  • The force is strong in this one
Det bliver mega lækkert at få det på blueray. Men er der nogen der ved om det "bare" bliver opskalering og digital forbedring eller om de nye film er optaget i hd?
Ellers er der ingen grund til at købe dem vel, da ens blueray automatisk opskalerer film jo

Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
De bliver nok pudset op og tilpasset til HD. Ved ikke hvor godt det vil lykkes for OT filmene, da den ældste nu er 34 år gammel, men siden at Ep. 1-3 jo er af nyere dato, må det da kunne lade sig gøre med dem. Det håber jeg da i hvert fald.

Hm, kommer nok til snart at skulle smide penge efter både fladskærm og blu-ray afspiller, hvis jeg også skal have fingre i dem :-P I hvert fald hvis jeg ikke skal nøjes med at se dem, på min pc :wink:

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
  • Run jedi run you've only prolonged the inevitable
Det bliver totalt cool at få dem bå blu-ray!
The unsuspecting fools, know not what awaits..

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
Det er slet ikke så dyrt mere jaina. Du kan sagtens få en god blueray afspiller til 1000 bob i dag
Alt det gode som kommer til dem der venter. Er det ikke bare rester fra dem der kom først?

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Ja, I know. Har nogen gode kontakter i ElGiganten i Gentofte og regner med, at kunne få en god pris der :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

darth_netrom

• Føler Kraften
  • *
Hvad venter du så på?  :-D