skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Min beskedne samling.

(Læst 2140 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Darth Malgus

• Dark Lord Of The Sith
  • Youngling
  • **
  • *
  • Køn: Mand
  • Run jedi run you've only prolonged the inevitable
Fik lige lyst til at vise de få ting jeg har samlet i tidens løb.

Min primære interesse er de figurer sideshow laver. Særligt Anakin/Vader har min interesse.
Men jeg har også lidt andre forskellige ting.

Derudover har jeg et sæt sengetøj med duel of the fates(min favorit duel) på, der er mere end 10 år gammelt(Kan godt ses) fik det da Episode I kom ud i 1999. Jeg var den gang 9 år gammel så det er nok min ældste Star Wars genstand.
Jeg har efterfølgende købt andre sæt med Star Wars på, men det sengetøj sover jeg allerbedst i. Hvis jeg kunne sy ville jeg reparere flængen i bunden.

Det måske ikke så meget star wars men vil også gerne vise min dvd samling. Star Wars Filmene kan ses i den forreste stabel. Oven over Lord of the Rings.

Og nu hvor jeg er i gang kan jeg også lige vise udstyret til filmvisning frem samt ikke at forglemme min Lego Sith Infiltrator. 
Skærmen er en 40" Samsung LCD, Lyden er Logitech Z-5500 (virkelig et godt anlæg) og Afspilleren er en PS3 slim model. Jeg har også som i kan se på billederne en mindre samling blu-ray. Glæder mig til Star Wars kommer på blu-ray det er virkelig bare lækkert at se på :-D

Kom endelig med en kommentar :-D

The unsuspecting fools, know not what awaits..

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Ganske fin lille samling du har der, og også et pænt display. Efter min mening er måden hvorpå man udstiller sin samling lige så vigtig som selve samlingen.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Ganske fin samling. Mace og vader figurene er rigtig cool synes jeg.

Også fin dvd samling, kan dog se min er betydelig større hvorfra jeg sidder og skriver nu og er der endda stadig halvanden flyttekasse som er pakket ned endnu ^^  har ved på den side af 2000 dvd film efterhånden lol ^^

men samlingen ser bestemt ganske okay ud, thumbs up . 
Darth Pingu Awakens