skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

The Jedi Path: A Manual for Students of the Force

(Læst 3558 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • Cuy'Val Dar
Yes, der kommer en bog der skulle fjerne noget at mystikken omkring The Force.

http://www.amazon.co.uk/Jedi-Path-Manual-Students-Force/dp/1603800964/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1280085385&sr=8-1

Her kan den bestilles og ses med alt det indhold som skulle komme med bogen.

Personligt ser jeg frem til at læse bogen og have den til at stå i min kollektion... om jeg er glad for at kraften mister noget af sin mystik, nej faktisk ikke. Men jeg er ganske sikker på at bogen nok skal indeholde noget meget interessant læsning for alle Star Wars fans. Desuden kommer den i denne spændende boks, som ud over den meget flotte indbundne bog; 1 metal Jedi Credit coin, 1 Padawan Braid, 1 Jedi Starfighter patch, en plakat med jedi kode, og en del andre ting som jeg vil glæde mig meget til at se i levende live.

Der er også en video sat sammen med salgslinket hvor man kan se noget omkring bogen.

Hvad syntes folk om denne, og er der andre der tænker på at bestille den?
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
Må have :-D Den ser meget fed ud!

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Der eksisterer jo allerede en guide til Kraften. Nemlig "Jedi vs. Sith - The Essential Guide to the Force". Siden den blev udgivet (indenfor de sidste par år) har der ikke været helt så meget mystik igen.

Selvfølgelig blev resten af Legacy of the Force og den nyeste serie: Fate of the Jedi udelukket, fordi de ikke var udgivet på daværende tidspunkt. Men så meget er der heller ikke nyt.

Men det skal nok blive spændende alligevel, at se hvad den kommer til at indeholde.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Kald mig Lora :-D
Tak, Alus, nu har jeg endnu en ting, at skrive på min ønskeliste. Den bliver altså ikke kortere på denne måde. :wink: Men synes bogen ser rigtig fed ud. Har dog ikke lige 45 pund til den... (eller det har jeg måske hvis jeg vælger at have det).
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Efter at have lyttet til et interview omkring bogen gennem Forcecast, så er det hermed fastslået at denne bog skal indkøbes. For det første så skulle den kasse som bogen ligger i, faktisk selv kunne køre toppen til siderne, og så løfte bogen op, alt ved tryk på en knap.

At alt jo selvfølgelig er skrevet in-universe omkring kraften, og har mange forskellige synspunkter, som man jo også kan gisne omkring i filmene, hvis nu vi tager Qui-Gon's synspunkt kontra andre jedi's og den slags ting vil også kunne mærkes på bogen, da den jo selvfølgelig skal virke som den er skrevet af en del forskellige jedi's. Nogen som forfatteren selv har opfundet, og der skulle være meget forskel på dem, nogle skulle være i bedste Jocastra Nu arrogance stil, til en som Qui-Gon jeg nærmest forbinder med ridder for de undertrykte

45 pund er heller ikke specielt så slemt for bogen. Men hvis man ønsker at spare lidt mere, så skulle der gerne komme en udgave af bogen som blot er bogen, og ikke denne "artifact" som den man kan pre-order beskrives. Denne skulle nok udkomme engang næste år ifølge forfatterens interview med Forcecast
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Da jeg har set og rørt ved bogen til CV kan jeg kun sige, at den er helt fantastisk fin!
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"