skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Spiderman web of shadows (wii). Hvad sker der når man gennemfører spillet?

(Læst 2963 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Michael-Jackson

• Gæst
Hej.

Jeg har fået Spiderman web of shadows til wii :-) Men er der nogle der ved hvad der endelig sker når man har gennemført spillet?  :? Kan man gå frit rundt i New York eller skal man starte forny eller hvad sker der?  :? Jeg ved godt at man kan vælge mellem at være ond og god men når man gennemføre spillet så kan man da det samme ved dem begge kan man ikke? Men jeg ved godt at spillet ikke ender på samme måde :wink: Men hvis nogle ved hvad der sker når spillet er gennemført så bare skriv det i dette emne :-) (Og husk at det er til Wii)  :-) :wink:

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Køn: Kvinde
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Er det ikke sjovere at se, hvad der sker, når du selv gennemfører det? ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Pingu

• I ét med Kraften
  • Køn: Mand
  • Pingu the Biker
hvis du ikke kan vente, så gå ind på youtube og skriv noget i stil med

Spiderman web of shadows Ending.

så skal der sikkert nok dukke noget op.
Darth Pingu Awakens

Michael-Jackson

• Gæst
Har prøvet :wink: Men til sidst kommer der bare rulletekster og man når ikke at se hvad der sker bagefter :-(

Mara Jade

• Tvilling, Arena-mor og morklon, samt rollespiller - med et spark som en tauntaun
  • Administrator
  • Jedi Holocron
  • Mynocks kommer med de små børn - har du postet?høh
Så er det jo bare igang med selv at gennemføre spillet ;)
"reporter på og initiativtager til Wookiee Channel - Med Livet Som Indsats!"

Michael-Jackson

• Gæst
Ja men jeg ville bare høre om der ikke var nogle der vidste hvad der skete når man gennemførede spillet. Så kunne det jo være at jeg ville kæmpe mere for at gennemføre det :wink: Jeg ville nok blive lidt skuffet hvis jeg endelig gennemførede det og man så skulle starte forny. Det blev jeg ihvertfald da jeg gennemførede TFU1 til PS2 :-( Så ville det være federe hvis man bare kunne gå frit rundt i begge spil :-) Så please hvis nogle ved hvad der sker når man gennemføre spillet til wii så sig det, tak :-) Der må jo være nogle på forummet som har spillet til wii og har gennemført det.
Senest Redigeret: 27-07-2010, 17:55:21 af Michael-Jackson

Michael-Jackson

• Gæst
Der står at 56 brugere har været på dette emne men hvorfor er der så ikke 56 der har svaret? Der må vel være en ud af 56 der har spillet til wii og har gennemført det! Og hvis de ikke har hvorfor er de så gået ind på emnet?  :?

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
De '56' er antallet af gange, nogen  har været inde at læse i emnet. Ikke antallet af forskellige brugere. Hver gang du fx. selv går ind og læser eller kommenterer, bliver du talt med.

Derudover er der sikkert mange, der bare går ind og læser på nye emner, for at følge med her på forummet. Jeg har ikke selv spillet det nævnte Spiderman-spil, men jeg læser alligevel her. Det kunne jo ske her blev skrevet noget spændende.

Sidst men ikke mindst, så er det ikke et krav at man svarer bare fordi man læser emnet. Hvis nogen har læst, og kunne hjælpe, så havde de jo nok skrevet her, så tag du det som et tegn på at der ikke lige har været nogen forbi, der kendte svaret :-)

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!