skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Ny bog om prototyper

(Læst 2847 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Så er Gus Lopez og Duncan Jenkins på banen igen med en ny merchandise bog, denne gang om prototyper. Der kan ses en lille forsmag på bogen her:

http://www.flickr.com/photos/toysrgus/4779145496/

Bogen kan købes på hjemmesiden paizo.com og skulle kunne forudbestilles fra på mandag. Bogen skulle gerne være klart til C5, så dem der skal derover kan ses den derovre, hvis de skulle have lyst. For mit vedkommende klart en bog, der skal ind i samlingen, selvom jeg ikke samler på prototyper.

Gus & Duncan's Comprehensive Guide to Star Wars Memorabilia kan stadig købes på samme hjemmeide.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Beklager denne dobbelt-post, men vil lige skrive, at nu kan bogen om prototyper forudbestilles. Jeg har allerede bestilt mit eksemplar.

http://paizo.com/store/v5748btpy8fzw
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.

HWR

• Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
Så fik jeg bogen ind ad døren i forgårs, og den ser rigtig spændende ud. Har kun af tid til at læse sporadisk i den, mne indholdet ser bestemt interessant ud, selvom det jo er ting, man aldrig vil få mulighed for at eje, da de ikke bliver sat til salg. Prototyper er jo ikke noget man bare finder til salg, man skal have sine kontakter, ok det har jeg så også, men når nogle først har købt en prototype, skiller de sig sjældent af med den igen.

Selve bogen er en stor flot indbunden bog på ca 300 sider, design og layout er foretaget af en svensk samler, ved navn Mattias Rendahl, som jeg han mødt en del gange. Han var også den svenske medaljon sponsor til CE, og har holdt foredrag på både C4, CE og C5.