skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Verd ori'shya beskar'gam

(Læst 22771 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Ser rigtig godt ud :) Glæder mig til at se dragterne færdig :P
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

Lord Palpatine

• The Ultimate Ruler of Nothing. Someone had to do it.
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • KAFFEN LEVER!!!
Damn et fedt projekt I to har gang i. Tager gentagende gange min hat af for det. Glæder mig til at få lov at følge det og til at se resultatet ti slut selvf. God vind med det, gutter!

-You're going to backstab him with a ballista?
- Uh huh
- With a fucking siege weapon?

the Marster

• Bøflen Over Alle Bøfler = Dex! - ! Watto er under Boba's dragt!
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
DEt er Virkelig blevet fedt! Jeg glæder mig til at se det færdigt^^

Padmé Amidala

• Youngling
  • **
Det ser ud til at blive virkelig godt! :D
Tænk at I har så meget overskud til overhovedet overskue alt det er arbejde!
Automatic doors makes me feel like a jedi...

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Så er der endnu engang et sendebud fra Mandalore med nyheder ^^

Vi har selvfølgelig haft en weekend nu hvor vi har fået banket en del på armoren, og tja, lad os sige at vi blev overrasket over hvor hurtigt netop den del gik. Så ud over at endelig have banket alt ud, begyndte vi at lave skabeloner til gauntlets og overarmen. Men en mando er jo ikke bare armor, der skal også andre dele til. Blandt andet støvler, handsker og bælte, og de kommer jo ikke just til af sig selv, så dem måtte vi købe og efter et besøg i en overskudslagers butik var det på plads

Men uden videre tøven så er her min armor:

Så Thomas's armor:

Bemærk, at ligesom på farveskitsen i post 1, så vil thomas ikke have noget på lårene eller have codpiece

Men videre til de andre ting:

Umiddelbart et fint bælte, det er et klatrebælte, så mon ikke det med en brudstyrke på omkring 3 ton, at de kan holde til vi fylder dem med pouches. Det kan godt være vi skal have fat i 1 ekstra bælte til kamaen, men det ser vi på til den tid.

Så er der handsken. Bemærk at det faktisk er 2 handsker sat sammen. En lang handske der udgør basisen, som er beklædt med læder på indersiden, og almindeligt stof på toppen. Da jeg syntes netop delen med stof ovenpå virkede lidt tam valgte  jeg at sætte mine læder halvfingerhandsker ovenpå for lige at se resultatet. Umiddelbart er det jo meget fint at se på. Men der skal lige lægges en metal plade på ca. indenfor de hvide streger på billedet, for også at give noget mere solid følelse, men umiddelbart er de behagelige, ser solide ud, og man har så god føling med dem at jeg faktisk skrev denne post med dem på ^^

Lidt flere billeder:

Så er der også støvlerne, her gik vi efter en solid støvle, der skulle kunne holde til at vi går meget, og den skal være mere behagelig for foden end noget andet, da fødderne jo kommer på overarbejde grundet vægten af dragten. Så et par gode og solide støvler designet til militæret i varme egne hvor der også er fugtigt, netop den her støvle ånder rigtigt godt, og efter at have gået i dem et par dage er de allerede ved at været godt gået til.

De hvide streger indikere hvor der skal skæres nogle metalplader til. Et krav for mandalorian mercs er at man ikke må kunne se snørrebånd osv. derfor skal disse dækkes med plader, plus det ser lidt mere badass ud med mere armor, så en 2-delt plade som sørger for vores fødder er beskyttet, alt over den blå streg skulle gerne være dækket af enten flightsuiten, selvom jeg spekulere i om egentlig den ikke skal være inde i støvlerne. I det tilfælde må vi dække det med noget læder eller noget.
Alex Kingston stole my heart <3

They call me Tauntaun ;)

Star wars is a 30 plus year old movie, it is a marriage not a one night stand.

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
WoW det er blevet godt!! det er jo heller ikke såå lang tid til at de skal være færdige ;D bare for at stresse  :-D

Men det er meget flot :-) Godt arbejde so far! :? :-) :-D

Dust

• Den Ærværdige
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Sanity is for the weak
Det er jo et rigtig fedt projekt I har gang i, og det ser godt ud so far :-D respekt at I arbejder i metal! :wink: glæder mig meget til at se det endelige resultat

Chaos. Panic. Disorder. My work here is done...
Doody & Blust - RULERS OF THE GALAXY!

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
metal armoren ser uber fed ud, den skal bare lige poleres og retet til så den er fin og glat, så blir den dælme fed, det er et super fedt projekt i har gang i drenge, glæder mig meget til og se slut resultatet.
Darth Pingu Awakens

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Nice, nice, nice! :-D 8-) Synes det ser helt vildt godt ud, det I har fået lavet. Er meget spændt på vægten af panseret; har I vejet delene endnu?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Tak for alle de pæne kommentarer  :lol:

@Master: Bare rolig vi har heldigvis planlagt det ganske godt... Det er mulig vi kommer til at være foruden våben til Collectormania, da vi var ret enige om at priotere at få den malet og fastsat var vigtigere end våben :P Og hey, et keldabe kiss (en skalle med hjelm på) når det er i metal skal nok gøre ligeså ondt som en laser bolt ^^

@Dust: Takker... Det er faktisk ikke så svært som det virker, nu har jeg selvfølgelig aldrig støbt i plast og skal derfor ikke kunne sige hvordan det foregår. Men jeg har en teori på at metal nok er nemmere at arbejde i, da du jo slipper for at lave former at støbe efter.

@Predator: Var også selv lidt oppe og køre da vi havde banket skidtet ud og faktisk kunne fornemme armoren bedre da den lå på gulvet ^^ Men jeg er bange for der er meget arbejde endnu... Næste weekend skulle vi gerne have fået styr på flakvesten og flightsuit, og med hensyn til armoren, mangler vi jo lige et par dele, pluds oppudsning, eftettilpasning, og en måde at sætte det på alle steder.

@Leia: Taaaaark, og med hensyn til vægten har vi ikke vejet det endnu, men før vi bankede det ud bar jeg det hele ud i laden hvor vi bankede, og 2 rustninger (minus hjelm og gauntlets) vejede ikke mere end det ikke var besværligt når man havde dem i 2 hænder. Desuden kommer det til at være spredt ud over kroppen, hvilket kommer til at det føltes lettere når det nu ikke er koncentreret på et sted. Dog bliver hjelmen en smule tung ^^

They call me Tauntaun ;)

Pingu

• I ét med Kraften
  • Pingu the Biker
Glæder mig så meget til og se jer begge til collector mania, jeg tager mit gode kamera med og så skal der nuppes lidt billeder hehe :)

Selvom det bliver en tung satan, blir det en fed dragt synes jeg.
Darth Pingu Awakens

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Det ser godt nok ud til at være noget af et project i har kastet jer ud i. men indtil videre ser det da ganske godt ud.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future
http://www.aniscosplay.proboards.com/index.cgi

AlusCWM

• Jedi Ridder
  • Cuy'Val Dar
Så lidt nyt på fronten.

Pga flere omstændigheder så får vi ikke vores beskar klar til Collectormania. Det viser sig hjelmen er meget mere kompliceret end som sådan, og da vi begge ikke kan alle weekender, og ej heller kan låne værkstedet på havnen så ofte mere, sløver det projektet en hel del.

Lige pt. er Thomas + forældre midt i en flytning, som gerne skulle være afsluttet December, så jeg har ingen pt. idé om status på flakvest og flightsuiten. Jeg selv bruger en del weekender på at hjælpe med at få færdigbygget den nye Toys'R'Us i Hjørring, således den er klar til 11 November hvor den gerne skal stå åben. Da vi begge er enige om at der ikke skal skæres nogle hjørne af projektet for at bevæge os hurtigere eller nemmere, har vi simpelthen besluttet os for at vi hellere vil sætte deadlinen for armoren til Star Wars Dag 4, og så håbe det hele vil være klar til den tid.

Selvfølgelig er det ærgeligt at vi ikke kan bruge vores nye mandalorian armors til Collectormania, specielt da Mandalore jo vil være den ene af gæsterne, men projektet er ikke stress eller dårligt håndværk værd.

Jeg vil selvfølgelig opdatere tråden igen engang når der er nyt fra smithy'en

They call me Tauntaun ;)

the Marster

• Medlem af Jedi Rådet
Sådan kan det jo gå. Men jeg glæder mig stadig til at se den færdig  :-D

Anakin Skywalker

• The Chosen One
  • C4 Deltager
  • All I did, I did it for you... To protect you
Det var sku da træls, undskyld sproget.

jeg håber det bliver bedre.

Forgiveness Doesn't Change The Past, But It Enlanges The Future