skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Spillets gang i sommerferien

(Læst 5443 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

trager

• Clone nine, lieutenant and third-in-command of Clone Squadron
  • Jedi Mester
  • Køn: Kvinde
Jeg kommer til at være ustabil det meste af sommeren. Kommer til at være uden net noget af tiden (ved dog ik helt præcis hvor meget) og kommer til at dele net med min lillebror en del af tiden så det begrænser min tilstedeværelse gevaldigt. Så Hattick kommer nok til at bruge en del tid udendørs i den danske natur hen over sommeren ;)
"The Empire or Us - there is no compromise. Biggs Darklighter, Wedge Antilles, Jek Porkins." I Jedi

We're Clone Squadron. FanFic is our stock in trade and insanity is what we deliver.

thrawn

• Storadmiral T
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • The name's T btw
Jeg regner da stærkt med at være her det meste af sommeren :-D Bortset fra nogle enkelte småplaner burde jeg ikke være væk så meget (Især nu hvor de fleste af studenterfesterne er oversået), så jeg er klar på noget game :wink:

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Kald mig Lora :-D
Jeg burde være online og postingsklar det meste af sommeren, men har dog overrasket mig selv ved hvor travlt jeg kan ha' det, selvom jeg har ferie. :wink: Det er dog muligt, at prikke til mig, hvis jeg skal poste et sted, og så skulle jeg nok kunne indfinde mig i den pågældende tråd.
"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"

“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Aayla Secura

• - of Doom
  • Sleep is a lie, there is only coffee...
Jeg er som sagt tilbage nu og regner med at være nogenlunde stabilt aktiv resten af ferien... jeg skal i hvert fald ikke ud at rejse igen :) hvis der er nogle steder, man gerne vil have mig til at poste, må man meget gerne skrive/prikke til mig. :)
- "I hate that he's dead for ONE particular reason:"
- "You wanted to kill him?"
- "Oh, well, TWO particular reasons then."