skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

TCW tager lidt for meget for andre film!

(Læst 2462 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Jeg synes det er sjovt og okay at i Indiana Jones filmene at man sætter SW karaktere eller navne ind. Men i TCW kan det blive for meget.

Jeg så fornylig sæsons to's første episoder med Cad Bane der stjæler en holokron, fordi jeg læser om holokroner for tiden. Og så i den tredje episode så jeg at Mace tager sit lyssværd ligesom at Indy tager sin hat, før at døren klapper ned. De har også sat "Staff of Rar" ind i en episode med Jar Jar. Også kommer der en slags "Godzilla" episode med et monster der angriber Corusant. Jeg synes godt at man kan holde lidt fast i SW tingene da Indy og Godzilla, forgår på jorden.
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Jeg fik ikke lige fat i, hvad der var galt med episoden om holocrons'ene?

Nu er TCW ikke den eneste serie der gør nytte af andre film. Det sker i alle film og serier at der er en hentydning til, som en slags tribute. Det var det samme med SW ting i Indy.

Der er heller ingen der siger, at det absolut er et Godzilla monster. Godzilla minder også om en dinosaur, hvis navn jeg ikke kender, desværre. Det kan lige så godt være den, den er inspireret af.

"Kopier" fra andre film, er blevet en kendt faktor og desværre, er det ikke sidste gang vi ser det.

Og helt ærligt, det er småting, i forhold til andre ting jeg har set. For mit vedkommende, er det til at overleve.

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Undskyld mig, men de originale Star Wars-film er bygget på "ting" fra andre film. Især mange gamle japanske film. Og Godzilla var originalt en japansk film fra 1954. Og dette er helt bevidst en tribute til Godzilla, som de også nævner i episode-commentaries'ne.

Så jeg er ked af et sige det, men det er altså ikke noget nyt. :-D

Jeg fik ikke lige fat i, hvad der var galt med episoden om holocrons'ene?
Det er det plokoon sagde om Mace. Det foregår i de en af de episoder, der handler om en stjålen holocron :wink:

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama
Jeg syntes faktisk det er noget af det fedeste i hvilken som helst serie, så man sider og kommer i tanke om forskellige klip fra andre film. Fx. er Clone Wars - S2E17 - Bounty Hunters direkte taget fra 7 samurai af Akira Kurosawa (som der osse står et starten af afsnittet)

Hans Ole

• nerf- and border collie herder
  • Jedi Ridder
  • There is another Skywalker!
er det ikke lidt svært at finde historier der ikke har taget et eller flere elementer fra andre historier.

cw er noget af det bedste star wars der er blevet produceret efter ROTJ og måske det bedste. afsnittene med mandalorians er mega cool. IMO er det langt bedre end feks epIII og det er pga bedre person galleri samt bedre person skildring.