skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Sci Fi-bokhandel i Köpenhamn?

(Læst 3437 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Narcissist

• Gæst
Hej rödvita grannar!  :-D
Som ni kanske märkt av rubriken är jag inte dansk, utan svensk. Det kändes som att jag skulle få mer svar här än i det internationella forumet, så jag hoppas att ni inte blir irriterade över att jag inte snakker dansk.

Min fråga är, kort och koncist, om det finns några bra Science Fiction-bokhandlar i Köpenhamn? Och har de någon hemsida?

Bakgrunden till den här frågan är att det diskuterades en del om Sci Fi-bokhandlar i forumet på den svenska Star Wars-sajten (http://www.starwars.se/forum), och eftersom jag bor i Skåne har jag förvisso jättenära till Malmös ganska välkända Sci Fi-bokhandel, men ibland känner jag att jag vill ha even more och vad kan då vara bättre än Köpenhamn?

Tack på förhand!
/Vincent

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Mand
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Hej og velkommen til, godt mere flere internationale medlemmer.

Her er et par links til sci-fi / fantasy butikker:

http://faraoscigarer.dk/

http://www.fantask.dk/default.asp?id=1&cbochoice=shopinshop&strkeywords=&intnum=2

Hoper det hjælper.
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Fantask har i hvert fald et godt bredt udvalg, og Faraos Cigarer har en god del tegneserier. Mest de lidt nyere; så ikke så mange Old Republic da jeg kiggede, men en del CW og lidt op i Empire, Rebellion og New Republic tiderne. :-)

Og velkommen til. Svensk er ikke mit stærkeste område, men det går fint nok. :wink:

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Narcissist

• Gæst
Fantask hade ju en hel del prylar. Ganska mycket böcker också. Undrar om det är lätt att hitta till deras butik, men det ska nog inte vara något problem. Tack för hjälpen!  :-D
Hittade lyckligtvis det jag letade efter i Malmö idag. Darth Bane-trilogin blev det. Dock var det stora luckor i NJO-utbudet  :-(

Jaina Solo

• Sword of the Jedi, Arenafægter og Klon
  • C4 Deltager
  • I ét med Kraften
  • Køn: Kvinde
  • The Clone with the Quote book!
Velkommen til :-)

Hvis du leder efter NJO bøger, er Fantask nok dit bedste valg her DK. Sidst jeg var derinde, havde de, de fleste af dem. Men du skal dog vide at 2 af dem er e-bøger, og kan desværre ikke fåes i butikkerne. Men de er dog at finde, som bonus læsestof i andre bøger :-)

Reporter og editor for Wookiee Channel - Med livet som indsats
The only surprise will be if there are no surprises - Jaina, Invincible