skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Lyt og Læs

(Læst 3192 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • Køn: Mand
  • sama
Jeg har lige købt lyt&læs clone wars: udslet Malevolence til min datter, den er ikke helt ringe :wink:

Men jeg kan ikke finde ud af hvem der er fortæller (der er kun en, ikke lige som de gode gamle lydbøger med fx Glargaard) ikke end gang på http://www.kids.kemedia.com/Title.asp?ProductID=12388&Language=1 kan man se det. :?

HWR

• skywalker.dk administrator
  • Administrator
  • Medlem af Jedi Rådet
  • I'm not a Star Wars fan, I'm a Star Wars collector
Genopliver lige dette gamle emne, da jeg købte nogle Clone Wars bøger på DBA tidligere på ugen og de å så i postkassen i dag.

En af dem var "Udslet Malevolence", og jeg kom selvfølgelig CD'en i afspilleren. Ligesom René, kan jeg heller ikke genkende fortællerens stemme, tror faktisk ikke at det er en kendt person.

Noget interessant omkring denne bog er at jeg på Superhelteserier.dk havde opdaget, at der også findes en bog ved navn "Knus Malevolence", med samme forside. Det viste sig, at denne stadig kunne købes som ny på hjemmesiden "heaven4kids", så jeg bestilte den i forgårs sammen med en CW malebog til samlingen. Disse kom så allerede i går, og jeg kunne se at "Knus Malevolence" var fra 2011 og original udgaven (Destroy Melevolence) fra 2009, og at dette var 1. udgave og 1. oplag, da "Udslet Malevolence"er fra 2009, kan det jo så ikke være samme bog. Det viste sig dog at være nøjagtig samme historie, men de to bøger er ikke oversat ens, og udgivet af hver sit forlag. Udslet Malevolence er udgivet af K. E. Media og Knus Malevolence er udgivet af Carlsen, der følger i øvrigt heller ikke en CD med til sidstnævnte.
Senest Redigeret: 22-08-2014, 20:57:19 af HWR
Har 3 gange fået mit navn på officielt Star Wars merchandise
Collector of Danish SW merchandise (1977-1997) and vintage figures and variations.
Pessimisten ser kun skyerne. Optimisten ser slet ikke skyerne - han går på dem.
Stol ikke på plapreslangerne.

lukelee

• Dr.
  • Padawan
  • **
  • sama