skywalker.dk
09-09-2010, 12:25:58 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Modtog du ikke en aktiveringsmail?

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Nyheder: Foto-galleri - hovedside
Foto-galleri - brugeralbums

Hjem   Hjælp Søg Kalender Log på Registrér  
Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: LEGO 2011  (Læst 456 gange)
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
plokoon
Forsvunden jedi i en anden galakse
Padawan
**

Køn: Han
Beskeder: 445

Plo og Ahsoka

« Dato: 12-03-2010, 22:14:38 »

Jeg er sikker på at LEGO SW ikke stopper. Jeg har hørt det i BR, LEGO butikker og af Byggepladen i LEGO World (De ved det ikke men ham som mig, Fantic Prodution og StarWarsDKYT snakkede med fik os ret overbeviste).

Jeg ville tænker at en sepratistisk Muunlist kommer ud. Måske en UT-AT. Måske nye klon battle packs, eller Endor battle packs. TRI-Droid (ikke starfighteren, men walkeren). Clone Heawy Canons og Droid Heawy Canons. En Acclamator II-class assault ship. Droid drop-ship.
Og LEGO. Lav nogle flere jediere.
Logget

Stor LEGO SW Samler
"Koh-To-Ya Droid" Master Plo Koon til Artoo
plokoon
Padawan
**

Plo og Ahsoka

« Svar #1 Dato: 15-08-2010, 12:24:18 »

Her er nogle rygter: http://toysnbricks.com/blog/2011-lego-star-wars-7913-7914-7915-7929-7930-7931/

Lyder ret usandsynligt. Men en Jedi Ambassador Shuttle ville være rart til mine film. Men en Fett's Starfighter. Slave 1 er lige kommet ud. Mandorilian BP. Lav bare den nye Boba blå. Ikke svært. Og en ny Klon BP. Det ville være ret med en bomb squad, 212th eller 501th tropper. Og hvad er Bounty Hunter Gunship. Hvor ser man det. V-Wing Fighter er kommet ud før. Bliver sikkert Dobbelt så stor som den første. The Battle of Naboo. Jaaa Gungans. Nej men til den pris er der sikkert ikke meget. Nogle STAP's og Padmé.

Men det er kun rygter. Hvis LEGO fortsætter ville det være ude nu.
Logget

Stor LEGO SW Samler
plokoon
Padawan
**

Plo og Ahsoka

« Svar #2 Dato: 21-08-2010, 17:41:39 »

LEGO SW fortsætter. Det står her http://bricknotes.blogspot.com/2010/08/steve-witts-q.html.

Rul ned til (6:08pm) - Q: The Star Wars license ends soon, will you re-up? A - Of course. The license is up for renegotiation, but it won't be ended.

Yes det forsætter  grin smiley cheesy cry wink

Logget

Stor LEGO SW Samler
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: