skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

Boba Fett Assassin

(Læst 4592 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • Køn: Mand
  • "A Great Jedi"
Nu har jeg en ide til min stopmotion film. Jeg spiller meget Assasin´s Creed 2. Nu vil jeg bruge handlingen fra den til min film. Her kommer den:
Boba Fett´s far er slået ihjel af en jedi. Hvilken ved han ikke. Han tager sin far dragt på og tar Slave 1 ud for at finde ud af hvem det var der slog ham ihjel. Den første er den senator (en jeg selv har fundet, der selvføldelig ikke har noget at gører med filmene). Han tillod jedierne tilladelse til at angrip Geonosis. Han har nogle vagter bla bla, de kæmper, han er død. Den næste er Nute Gunray. Han kendte hans Jango og lod ham dø. Han har også vagter også vagter, de dør, Nute prøver at flygte men dør. Den næste er en Geonosian Genaral, der kunne hjælpe Jango, men gjorde det ikke. De kæmper, han genaralen dør. Den næste er Dooku. Han finder ham. Dooku har vagter, de dør de kæmper. Ligepludselig under deres kamp, tar Boba et Lyssværd frem. Før Dooku dør siger han hvem der slår Jango ihjel. Det var Mace Windu. Dam Dam Daaaaam. Dooku dør. Boba finder Mace. Han har kloner, de dør. De kæmper. Før Mace dør siger han det var Palpatine der gav tilladelse. Mace dør. Boba laver dragten grøn og bedre. Boba finder Palpatine. Han finder ud af at han er sith lord. De kæmper men denne gang dør Boba. Der sluter det.

Nu Boba´s våben. To pistoler. En sniper. Flammekaster. Klinger på hans arme. Reb, Jetpack med missil.To lyssværd. Thermal Detanators. Assasin´s droids (IG-80).

Hvad synes i om det

Det bliver i LEGO
Senest Redigeret: 24-01-2010, 19:32:35 af plokoon
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Undskyld jeg skulle nok have lagt denne under Fan Fiction. Gider nogen at gøre det :-D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Lige et opklarende spørgsmål: Er dette om en film af en art du har tænkt dig at lave, eller en historie du har tænkt dig at skrive?

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Det er en film Leai. Det står i starten. En stopmotion film i LEGO.

Michael-Jackson

• Gæst
Synes at det minder lidt om den nye Batman film som hedder Batman The Dark Knight. Der køre Two Face rundt og dræber alle dem der har været indblandet i mordet på Rachel, tror jeg nok hun hed :wink:
Men fed film plo koon :-)

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Nu er det bare Assasin´s Creed 2´s historie. Det er også en historie som bliver gentaget igen og igen. Lige som Avatar.

Fantic Production

• Uberørt af Kraften
Fed handling.
Jeg glæder mig til at se den på Youtube, hvis du altså tager den derind  :-D
Never tell me the odds!

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Så du kom på skywalker. Fedt. Håber du kan li det :-D

Leia Skywalker

• Clone Lead, køkken-klon 85 og jedi-kunstner
  • Global Moderator
  • Senior Medlem af Jedi Rådet
  • Køn: Kvinde
  • Kald mig Lora :-D
Det var bare for at være sikker. :-) I så fald, så ligger emnet korrekt placeret og skal ikke flyttes. Når du får lavet filmen, kan du jo smide et link til den i denne tråd.

"We are Clone Squadron. Fanfic is our stock in trade, and Insanity is what we deliver." Reporter og initiativtager til WC - Wookiee Channel. "Med Livet Som Indsats!"
“What about the time we got drunk and you persuaded me to help you decorate the hull of the ‘Wild Karrde’ with Hutt swear-words?"

Fantic Production

• Uberørt af Kraften
Are you kidding Julius? :-o Jeg elsker det her : :lol:
Never tell me the odds!

Michael-Jackson

• Gæst
Hvem er Julius?  :-)

plokoon

• Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Det er mig :-D Tak Jakob :wink: Den første kommer snart. Den sidste kommer i august da jeg skal bruge den nye Boba Fett.

Michael-Jackson

• Gæst
Okay :-) Så er Fantic Production nok Jakob :lol:

Fantic Production

• Uberørt af Kraften
Never tell me the odds!

Michael-Jackson

• Gæst
Okay, Velkommen til :-)