skywalker.dk

Dansk Star Wars fan forum

Nyheder: skywalker.dk endelig opgraderet

LEGO Sand Troopers

(Læst 5134 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Michael-Jackson

• Gæst
Gør ikke noget :wink: Bare bliv ved for jeg har fundet den der Landspeeder og skrevet den på ønskeseddlen :lol:

Himmelvandrer

• Uberørt af Kraften
  • Køn: Mand
Ellers har du en oversigt over de klodser, som du skal bruge her.

Og byggevejledningen har jeg lagt på Flickr (fra 4501 Mos Eisley Cantina).

Husk, at Sandtrooperen i den nye Landspeeder (8092) har sort pouldron - og ikke orange som alle de andre.

Drannion

• Tidlige kendt som "StarWarsDKYT"
  • Jedi Ridder
  • Drannion Entertainment på YouTube
Øh.. Nu bliver det lidt forvirrende :?
StarWarsDKYT. Man kan kun få orange skulder-ting i clone turbo tank og imperial landing craft.
Er det ikke i andre? Når jeg tænker over det har du måske ret.  :-D

Det er jo ikke sandtroopere :wink: Clonetroopere er jo ikke sandtroopere. Det er kun stromtroopere :-)
Michael-Jackson, nu har jeg længe set dine posts, og jeg tror du bytter lidt rundt på clone troopers og stormtroopers.
Sandtroopere er visuelt fuldstænding magen til stormtroopere, bortset fra deres skulder-ting og rygsæk (og så er de lidt beskidte).
Så lad være med at sige at clone troopers er stormtroopers, da de overhovedet ikke er det! :wink:

Michael-Jackson

• Gæst
Øhh... Det var netop det jeg sagde at de IKKE var :-) Der var en der sagde at de var ens og så sagde jeg at de ikke var det :-)

plokoon

• Forsvunden jedi i en anden galakse
  • Jedi Ridder
  • "A Great Jedi"
Jeg må sige at jeg også er forvirret. I mange af dine beskede Michal kan man ikke forstå det. Prøv at læs det du har skrevet for du sende det ud. Bare et sødt råd :wink:
"As Allways, May The Force Be With You"

Jævnligt forfatter til Trold-O-Pedia

Michael-Jackson

• Gæst
Jeg siger: Clonetroopere er ikke sandtroopere. Kun stromtrooopere. Altså sådan at sandtrooperene er stromtroopere :wink: